اخبار داغ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

راهیان نور عامل بقای انقلاب و تداوم نظام است

راهیان نور عامل بقای انقلاب و تداوم نظام است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه سفرهای راهیان نور و مناطق عملیاتی دانشگاه معنوی می باشد، گفت: راهیان نور عامل بقای انقلاب و تداوم نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با فرهنگ نگار با اشاره به سفرهای راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور در واقع یک حرکت ارزشی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و ارزش های الهی به نسل های جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام فرمودند جبهه ها دانشگاه است ، گفت: کسانی که این فرصت را نداشتند که در متن این دانشگاه حضور داشته باشند و یا سن آنها به این دانشگاه نمی رسید در حال حاضر می توانند با حضور در سفرهای راهیان نور از این دانشگاه استفاده کنند.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: برادران و خواهران ما که فرزندان این ملت هستند کاری کردند که در تاریخ اسلام ماندگار ماند و یقینان هم در حفظ انقلاب نقش مؤثری داشته است.

,

وی در ادامه افزود: راهیان نور فقط تکریم و بزرگداشت یک حادثه بزرگ در کشور ما نیست بلکه کسب فیض می باشد و همچنین عامل بقای انقلاب و تداوم این نظام است.

,

حاجی صادقی به ارزشی بودن راهیان نور اشاره کرد و ابراز داشت: چه خوب است که ایام سال جدید را با پیوند بین خود و خدا و ارزش های الهی در این مکان ها آغاز کنیم که سفرهای راهیان نور بهترین فرصت برای هر فردی در این ایام می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه