اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز مطرح کرد:

نام نویسی سه هزار و ۸۶۹ داوطلب در انتخابات شوراهای البرز/ ۶۷۵ نفر سابقه حضور در دوره های قبل را دارند

نام نویسی سه هزار و ۸۶۹ داوطلب در انتخابات شوراهای البرز/ ۶۷۵ نفر سابقه حضور در دوره های قبل را دارند
فتح الله حقیقی: در پایان مهلت ۷ روزه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز سه هزار و ۸۶۹ داوطلب ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ پایان مهلت ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز درحالی فرا رسید که ۳ هزار و ۸۶۹ داوطلب با حضور در مراکز مستقر در فرماندری ها نسبت به ثبت نام در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

و اما در مجموع مراکز استان البرز درحالی ۳ هزار و ۸۶۹ داوطلب در ۷ روز ثبت نام کردند که رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در شهر کرج ۹۲۲ نفر در شهر، ۱۱۱ نفر بخش مرکزی و ۳۸۶ نفر بخش آسارا نام نویسی کردند.

,

حقیقی آمار شهرستان فردیس را ۳۴۳ نفر در قالب ۳۲۳ ثبت نام در فردیس و ۲۰ نفر در بخش مشکین دشت اعلام کرد و افزود: شهرستان ساوجبلاغ یک هزار و ۲۷۴ داوطلب به تفکیک ۲۷۴ نفر در شهر، ۳۲۲ نفر مرکزی نام نویسی کردند.

,

وی آمار ثبت نام در چهار باغ و چندار به ترتیب ۲۷۱ و ۲۳۵ نفر بیان کرد و اظهار داشت: در طالقان ۴۸۱ نفر در قالب ۳۹ نفر شهری، ۲۲۲ نفر بخش مرکزی و ۲۲۰ نفر بخش بالاطالقان برای انتخابات پنجمین دوره شورا ثبت نام کرده اند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان پنجمین دوره شوراهای البرز ۶۷۵ نفر سابقه حضور در دوره های قبل را داشتنه اند تصریح کرد: تعداد داوطلبان زن ۴۱۳ نفر و داوطلبان مرد ۳ هزار و ۴۵۶ بوده است.

,

حقیقی با بیان این مهم که در شهرستان اشتهارد ۱۵۲ داوطلب در قالب ۵۰ نفر شهری و ۵۳ نفر مرکزی و ۴۹ نفر در بخش پلنگ آباد ثبت نام کردند گفت:  ۳۷۲ نفر در شهرستان نظرآباد در قالب ۱۰۵ نفر شهری، ۱۳۷ نفر بخش مرکزی و ۱۳۰ نفر بخش تنکمان برای انتخابات شورا ثبت نام کردند.

,

وی افزود: ۲۹ نفر از ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورا بالای ۷۵ سال و ۶۵۳ نفر در سنین بین ۳۶ تا ۴۰ هستند و یک هزار و ۴۱۹ داوطلب دارای مدرک لیسانس و ۲۳ نفر از کاندیداها ها مدرک تحصیلی حوزوی دارند.

,

معاون استاندار البرز و رئیس ستاد انتخابات استان البرز در خاتمه عضویت در شوراهای شهر البرز را هزار و ۷۱۳ نفر و شوراهای روستا را  ۲ هزار و ۱۵۹ نفر اعلام کرد و خاطر نشان داشت: ۳ هزار و ۵۳۷ نفر در فرمانداری ها و بخشداری ها و ۳۳۲ نفر نیز از طریق پیشخوان دولت برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای البرز نام نویسی کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه