اخبار داغ

۱۰۶۵ نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان اراک ثبت نام کردند

۱۰۶۵ نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان اراک ثبت نام کردند
فرماندار اراک گفت: ۱۰۶۵ نامزد برای حضور در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بختیاری فرماندار اراک در گفت و گو با اراک امروز؛ گفت: استقبال نامزدها برای حضور در این دوره از رقابت های انتخاباتی در شهرستان اراک چشمگیر بود و در ساعات پایانی ثبت نام به دلیل افزایش مراجعات داوطلبان مهلت نام نویسی تا ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

بختیاری اظهار کرد: از مجموع نامزدهای ثبت نام کرده برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان مرکزی، ۴۵۵ نفر برای رقابت های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرها و بقیه برای انتخابات شوراهای روستایی در گردونه رقابت ها حاضر شده اند.

,

وی ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان ۴۰۹ نفر در اراک، ۲۲ نفر در داودآباد، ۱۰ نفر در ساروق، ۱۵ نفر در کارچان، ۴۱۷ نفر در بخش مرکزی، ۸۶ نفر در بخش معصومیه و ۱۰۷ نفر در بخش ساروق نام نویس کرده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: با اتمام مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای انتخاباتی کار رسیدگی به صلاحیت نامزدها و استعلام از مراجع چهارگانه در هیات های اجرایی کلید می خورد و پس از آن بر اساس زمان تعیین شده در جدول انتخابات هیات های نظارت بر پرونده ها اعمال نظر می کنند.

,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه