اخبار داغ

در چهار محال و بختیاری:

بهره مندی بیش از هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر

بهره مندی بیش از هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر
از ابتدای آغاز طرح سلامت مسافرین نوروزی تا کنون بیش از ۱۴۰۰۰ مسافر نوروزی با مراجعه به پستهای نوروزی از خدمات جوانان استان چهار محال و بختیاری بهره مندشدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر ؛  سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهار محال و بختیاری اظهار کرد: تا کنون بیش از ۶۵۰۰ خودرو ، چهار ده هزار  مسافر به پستهای نوروزی، ۱۰۰۰ نفر به ایستگاه سلامت ، ۸۰۰۰ نفر به خیمه های نماز و ۱۰۰۰ نفر نیز به فضای دوستار کودک مراجعه کردند و از خدمات این اماکن بهره مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , بام ایران خبر,  ؛  سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهار محال و بختیاری اظهار کرد: تا کنون بیش از ۶۵۰۰ خودرو ، چهار ده هزار  مسافر به پستهای نوروزی، ۱۰۰۰ نفر به ایستگاه سلامت ، ۸۰۰۰ نفر به خیمه های نماز و ۱۰۰۰ نفر نیز به فضای دوستار کودک مراجعه کردند و از خدمات این اماکن بهره مند شدند.,

مرتضوی در ادامه گفت: در این مدت مقدار زیادی بسته تبلیغاتی گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع شد. به گفته مرتضوی، یک هزار و۵۰۰جوان، امدادگر و داوطلب عضو این جمعیت، نوروز ۹۶ در اجرای طرح ملی پستهای سلامت مسافرین نوروزی با عنوان’بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم’ و طرح امداد نوروزی مشارکت دارند.

,

مرتضوی در ادامه اظهار داشت: ۱۹ پایگاه ثابت ، سیار و موقت امداد و ۱۷ ایستگاه سلامت  مسافران نوروزی شامل ایستگاه های سلامت، فضای دوستدار کودک و خیمه نماز و سحاب جمعیت هلال احمر در استان چهارمحال و بختیاری تا پایان طرح در ایام نوروز فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه