اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

رئیس جهمور قبل از انتخابات به زنجان سفر می کند/ فضای زنجان توام با آرامش، وحدت و انسجام

رئیس جهمور  قبل از انتخابات به زنجان سفر می کند/ فضای زنجان توام با آرامش، وحدت و انسجام
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: احتمال حضور رئیس جمهور برای سفر کاری به استان زنجان قبل از برگزاری انتخابات وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; سیدبیوک موسوی، معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: در سال جدید دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در پیش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  , سیدبیوک موسوی، معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: در سال جدید دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در پیش است.,

وی با اشاره به اینکه موضع گیری برخی گروه ها نسبت به مجموعه دولت بخشی از فراز و فرودهای این دوره انتخابات محسوب می شود، تصریح کرد: رفتارهای ناپسند،هجوم های ناجوانمردانه و تخریب های غیرمعقول نسبت به مجموعه دولت در حالی که دولت کارنامه قابل قبولی در تمام حوزه ها را دارد،شاهد هستیم.

,

این مسئول با بیان اینکه در بیانات مقام معظم رهبری نیز برخی اقدامات دولت به ویژه در حوزه خصوص اقتصاد مقاومتی، ایجاد شرایط امنیت عمومی مطلوب در سطح کشور قابل توجه بود،بیان داشت: ایجاد امنیت روانی در جامعه از دستاوردهای دولت یازدهم است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان برضرورت برگزاری انتخابات پرشور و به دور از هر گونه حاشیه تاکید کرد و گفت:با وجود اینکه زمان ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر در بازه زمانی تعطیلات نوروز بود اما ثبت نام ها شش درصد افزایش داشت.

,

موسوی با اشاره به ثبت نام 5هزار و 13 نفر در این دوره انتخابات، گفت: داوطبان شورای شهر به 777 نفر رسید که 15 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشت.

,

وی تعداد کل داوطلبان شورای روستایی را  4 هزار و236 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم 4.6 درصد افزایش یافته است.

,

این مسئول با بیان اینکه تعداد بانوان داوطلب در این دوره 29.8 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: از بین داوطلبان ثبت نام شده  183 نفر را بانوان و 4 هزار و 830 نفر را آقایان با افزایش 5.4 درصدی تشکیل می دهد.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزایش تعداد داوطلبان شورای شهر و روستا را  نشان از برگزاری انتخاباتی پرشور عنوان کرد و گفت: اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده تا 17 اردیبهشت امسال به صورت قطعی اعلام می شود.

,

وی با اشاره به شرایط مطلوب امنیتی در استان زنجان،افزود: به طور میانگین 60 هزار خودرو روزانه در سطح استان تردد می کند که خوشبختانه تاکنون تصادفات سهمگین گزارش نشده است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان هم 271 نفر ثبت نام کردند، گفت: 219 نفر را آقایان و 52 نفر را بانوان تشکیل می دهند و برای هر کرسی 30 نفر رقابت خواهند کرد.

,

موسوی بیان داشت: ثبت نام شوراهای روستایی به جزء پنج روستا که به دلیل اختلافات طایفه ای به حدنصاب داوطلبان ثبت نامی نرسید، برگزار شده است.

,

موسوی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام ها بین داوطلبان 36 تا 40 سال با 911 نفر بود، افزود:21 نفر از ثبت نام کنندگان دارای تحصیلات حوزوی، 18 نفر دکتری، 221 نفر فوق لیسانس، 687 نفر لیسانس، 141 نفر فوق دیپلم، 543 نفر دیپلم و 3 هزار و 450 نفر سواد خواندن و نوشتن در شوراهای روستایی هستند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازداشت برخی فعالان فضای مجازی اظهار داشت: در خصوص این دستگیری ها نیز رئیس جمهور عکس العمل نشان دادند و ما هم امیدواریم این موضوع ختم شود.

,

موسوی با بیان اینکه اگر این افراد دارای تخلف هستند باید به تخلفات آنها رسیدگی شود و اگر تنها موضوع خبررسانی باشد، دستگیری این افراد تاثیر منفی در جامعه دارد، تصریح کرد: تمام هم و غم دولت شفاف سازی در امور است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت یازدهم در موضوع آسیب های اجتماعی وارد کار شد و حتی گزارش کار را هم به مقام معظم رهبری ارائه کرد، افزود: امروز شرایط به گونه ای نیست که پنهان کاری صورت گیرد، همانگونه که دولت نیز در مسیر شفاف سازی پیش می رود.

,

موسوی با بیان اینکه حجم توهین، تخریب و فشار به دستگاه های مختلف افزایش یافته است، افزود: برخی ها به دنبال ناکارآمدن جلوه دادن دولت هستند در حالی که اقدامات چشمگیر دولت قابل کتمان نیست.

,

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه های مختلف گفت: کارهای چشمگیری در حوزه های نفت، سلامت،امنیتی و سیاسی از سوی دولت انجام شده است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان فضای حاکم بر استان زنجان را فضایی توام با آرامش، وحدت و انسجام عنوان کرد و گفت: اعضای شورای تامین استان اخلاق مدارانه رفتار می کنند.

,

موسوی با بیان اینکه در استان زنجان فعالیت های عمرانی و پروژه های شهری عقب افتاده بسیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید از این فضای همدلی برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کرد.

,

وی با تشریح جزئیات بازگشت کارگران کارخانه روغن نباتی جهان به سرکار، گفت: با مدیرعامل این شرکت گفت و گوهایی انجام شد که خوشبختانه مثمر ثمر بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه