اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبر داد

ثبت نام 5013 نفر در شوراهای شهر و روستای استان زنجان/17 اردیبهشت نتایج قطعی تایید صلاحیت ها اعلام می شود

ثبت نام 5013 نفر در شوراهای شهر و روستای استان زنجان/17 اردیبهشت نتایج قطعی تایید صلاحیت ها اعلام می شود
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: 5 هزار و 13 نفر در شوراهای شهر و روستای استان زنجان ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; بهروزمهدوی، امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: یکی از سیاست های این دولت ارائه اطلاعات شفاف و دقیق به رسانه هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در دوره چهارم شورای شهر و روستا 4 هزار و 722 نفر ثبت نام کردند، گفت: این رقم در این دوره به 5 هزار و 13 نفر رسید.

,

این مسئول با بیان اینکه داوطلبان شورای شهر زنجان در دوره قبل 671 نفر بود که امسال به 771 نفر رسید، ادامه داد: داوطلبان شورای روستایی دوره قبل 4 هزار و 51 نفر بود که در این دوره به 4 هزار و 236 نفر رسید.

,

مهدوی گفت: داوطلبان زن در دوره قبل 141 نفر بودند که این دوره به 183 نفر رسیده است.

,

وی با اشاره به اینکه کل داوطلبان مرد دوره قبل 4 هزار و 581 نفر بود که در این دوره به 4 هزار و 830 نفر رسید.

,

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری زنجان تعداد داوطلبان زن شورای شهر در دوره قبل را  74 نفر اعلام کرد و گفت: این دوره به 94 نفر رسید.

,

وی با بیان اینکه در شورای شهر دوره قبل 579 نفر از آقایان ثبت نام کردند که در این دوره به 683 رسید، گفت: داوطلبان زن در شورای روستای دوره قبل  67 نفر بود که در این دوره به 89 نفر رسیده است و داوطلبان مرد در شورای روستایی دوره گذشته 3 هزار و 984 نفر بود که در این دوره به 4 هزار و 147 نفر رسید.

,

مهدوی با بیان اینکه با اتمام ثبت نام کاندیداها فرمانداری های 10 روز فرصت دارند استعلام ها را انجام دهند، گفت: به مدت 10روز هم صلاحیت داوطلبان توسط مراجع ذی صلاح چهارگانه بررسی می شود تا سوابق را ارسال کنند و در صورت عدم ارسال نشان دهنده عدم سوابق سوء در این افراد است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه  17 تا 23 فروردین صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی و از 25 تا 31 فروردین اسامی قطعی کاندیداها اعلام می شود، گفت: از 7 تا 16اردیبهشت هم عدم صلاحیت داوطلبان از سوی هیات نظارت استان مورد بررسی قرار می گیرد.

,

مهدوی با بیان اینکه 17 اردیبهشت زمان اعلام نتایج قطعی داوطلبان تائید صلاحیت است، ادامه داد: 18 تا 20 اردیبهشت اسامی نامزدها اعلام می شود.

,

وی افزود: از 21 تا 27 اردیبهشت زمان تبلیغات نامزدهای تائید شده و روز28 اردیبهشت هم زمان تبلیغات به پایان می رسد و روز 29 اردیبهشت هم انتخابات پرشور با حضور مردم برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه