اخبار داغ

غباررویی مزار شهدا توسط دانشجویان دانشگاه کردستان در نخستین روزهای سال + تصویر

غباررویی مزار شهدا توسط دانشجویان دانشگاه کردستان در نخستین روزهای سال + تصویر
در نخستین روزهای آغازین سال جدید جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان با حضور در مزار شهدای بهشت محمدی سنندج بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهداء تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،در نخستین روزهای آغازین سال جدید جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان با حضور در مزار شهدای بهشت محمدی سنندج بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهداء تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

دانشجویان با حضور در این آیین معنوی، ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و با قرائت فاتحه و نثار گل اعلام کردند که مسیر شهدا هرگز فراموش نخواهد شد.

,

 

,

امروز پس از گذشت سال ها  از دوران دفاع مقدس هنوز هم شکوه ارزش های مقدس شهدا برای مردم و بویژه دانشجویانی که هرگز آن سال ها را ندیده اند زنده است و به پاس این از خودگذشتگی دانشجویان دانشگاه کردستان در مزار شهدا حاضر شدند و برای شهدای شهرشان همچون یک خانواده، لحظات شادشان را با شهدا تقسیم کردند.

,

 

,

سید سیروان ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان دراین باره گفت: با حضور در مزار شهدای بهشت محمدی سنندج آغاز سال جدید را با یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز می کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم.

,

 

,

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حضور در کنار خانواده معزز شهدا بخصوص در لحظه های آغازین سال نو شاید کمترین اقدام در جهت ابراز همدردی با خانواده گرانقدر شهیدان باشد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه