اخبار داغ

واکنش تند رادفر به حواشی انتخاباتی؛

مسئولین دولتی و شهرداری‌ها حق ورود به عرصه انتخابات را ندارند/ با رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی بداخلاق برخورد جدی می‌شود

مسئولین دولتی و شهرداری‌ها حق ورود به عرصه انتخابات را ندارند/ با رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی بداخلاق برخورد جدی می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در نشست خبری صبح امروز خود از برخورد جدی با رسانه‌های بداخلاق و نیز از ممنوعیت مدیران دولتی و شهرداری‌ها برای ورود به عرصه انتخابات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، نشست خبری رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی صبح امروز با هدف ارائه آمار ثبت‌نامی‌ها و نیز پاسخ به سوالات محور انتخابات خبرنگاران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز, .,

علیرضا رادفر در این نشست با اشاره به آمار مختلف و تفکیک آماری بخش‌های مختلف در استان، از زحمات رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخاباتی تقدیر کرد.

, .,

وی، در بخش پاسخ به سوالات خبرنگاران تذکرات تند و جدی به برخی حاشیه‌پردازان و البته رسانه‌ها و مسئولینی که خود را وارد عرصه انتخابات کرده‌اند ارائه داد.

, .,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی که با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان نیز منصوب شده، در خصوص رسانه‌های متخلف و بداخلاق دوران انتخابات گفت: با این رسانه‌ها قطعا و به طور یقین برخورد جدی خواهد شد. رسانه‌های مجوزدار با روش قانونی و با رسانه‌های بدون مجوز از طریق برخورد قضایی و با همکاری دستگاه‌های مربوطه برخورد می‌شود.

, .,

وی بیان داشت: متاسفانه از مدتی قبل شاهد بداخلاقی برخی کانال‌های تلگرامی نیز هستیم که در این مورد پیگیری انجام می‌شود و به‌طور یقین با مدیران آن‌ها برخورد می‌کنیم. در مورد کانال‌هایی که کاملا با هدف انتخاباتی و تخرب و توهین به برخی چهره‌ها وارد کارزار شده‌اند هم قطعا برخورد جدی خواهد شد.

, .,

رادفر، تاکید کرد: فرقی ندارد کانال یا رسانه برای کدام حزب و جناح و فرد باشد، با هرگونه بی‌حرتی و بداخلاقی برخورد خواهد شد. این بداخلاقی‌ها جامعه را به سوی ناآرامی و ناکجاآباد خواهد کشاند پس باید با آن به‌طور قاطع برخورد شود.

, .,

این مسئول، در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص برخی حواشی انتخاباتی از سوی مسئولین دولتی و نیز مدیران شهری هم توضیحی داد و اذعان داشت: تمام مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی دولت از ورود به عرصه انتخابات و موضع‌گیری‌های انتخاباتی پرهیز شده‌اند. این مورد به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست. حتی مدیران بهتر است با عنوان حقیقی نیز وارد گود انتخابات نشوند.

, .,

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی، در مورد مدیران شهری و شهرداری‌ها که به‌عنوان بخش خدمات‌رسان محسوب می‌شوند هم گفت: شهرداری‌ها از بودجه دولتی استفاده می‌کنند بنابراین بخشنامه‌های دولتی شامل شهرداری‌ها هم می‌شود. این به معنای ممنوعیت اقدام انتخاباتی شهرداران و مدیران شهری است.

, . , .,

وی گفت: با توجه به اینکه از انتساب برخی کانال‌های شبکه‌های مجازی به تعدادی از شخصیت‌ها اطلاع داریم بنابراین به این افراد و نزدیکانشان تذکرات لازم داده شده است.

, .,

با این سخنان معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی باید منتظر ماند و دید آیا شایعات در خصوص ورود مدیریت شهری ارومیه و برخی شهرهای استان به عرصه انتخاباتی و ارائه لیست و حمایت از کاندیداهای خاص واقعیت پیدا خواهد کرد یا خیر؟ و آیا برخوردی با این افراد خواهد شد یا نه؟!

, !,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه