اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات بخش کیش خبرداد:

ثبت نام ۵۰ داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراها در کیش

ثبت نام ۵۰ داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراها در کیش
دبیر ستاد انتخابات کیش گفت: از این بخش ۵۰ نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبادالله پاکدامن در گفتگو با  کیش پرس، افزود: در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۳۲ نفر از جزیره کیش در شورای شهر و ۱۸ نفر از روستاهای لاوان و هندورابی ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با اشاره به اینکه ۱۲ نفر از ثبت نام کنندگان در شورای روستاهای بخش کیش از جزیره لاوان هستند، بیان داشت: شش نفر نیز از هندورابی ثبت نام کرده اند که پنج نفر از آن ها از اعضای شورای دوره قبل می باشند.

,

به گفته دبیر ستاد انتخابات بخش کیش، از جزیره کیش ۳۲ نفر ثبت نام کرده اند که ۴چهار نفر از آن ها از بانوان بوده، چهار نفر از شرکت کنندگان نیز از اعضای دوره قبل هستند که در میان این ۴ نفر یک نفر نیز از بانوان دوره قبل می باشند.

,

وی گفت: از جزیره لاوان نیز دو نفر ثبت نام کرده اند که هردو از اعضای دوره قبل هستند.

,

پاکدامن ادامه داد: پس از تکمیل ثبت نام صلاحیت افراد توسط هیئت اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد و در بازه زمانی یک هفته تا ۱۰ روز به آنان اعلام خواهد شد،

,

دبیر ستاد انتخابات بخش کیش عنوان کرد: با توجه به جمعیت جزیره کیش و روستاهای لاوان و هندورابی در کیش ۵ نفر به عنوان عضو اصلی شورای شهر و ۳ نفر به عنوان علی البدل انتخاب خواهند شد همچنین در انتخابات شورای روستا نیز در هر روستا ۳ نفر عضو اصلی و ۲ نفر به عنوان علی البدل به عنوان اعضای شورای روستا فعالیت خواهند کرد.

,

انتخابات شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای مجلس و انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶، ۲۹ اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه