اخبار داغ

کدخدایی عنوان کرد؛

اتمام حجت رهبر انقلاب با قانون شکنان در انتخابات/ اجرای «مر قانون» و احترام به رای مردم مهم ترین پیام انتخاباتی رهبر

اتمام حجت رهبر انقلاب با قانون شکنان در انتخابات/ اجرای «مر قانون» و احترام به رای مردم مهم ترین پیام انتخاباتی رهبر
سخنگوی شورای نگهبان گفت: رهبر انقلاب به عنوان هدایت گر جامعه، اجرای مر قانون و احترام به رای مردم را پیام انتخابات سال جاری دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی کدخدایی در گفت وگو با صبح توس اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جوار حرم رضوی(ع) علاوه بر اینکه در بر گیرنده مسائل مهم اقتصادی بود، حاوی پیام دقیق و حکیمانه انتخاباتی نیز بود که می توان آنرا در ایستادگی مقابل قانون شکنان خلاصه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی گفت: الگوی مردم سالاری دینی که یادگار عظیم امام (ره ) بود درانتخابات مردمی متجلی می شود و انتخابات یعنی احترام به رای و خواست مردم؛ مردمی که انقلاب کرده اند و به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند، از طریق انتخابات به این آرمان گران قیمت می رسند، که لازمه آن محترم شمردن خواست و تعظیم در مقابل رای مردم است.

,

 

,

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد:  رای مردم در نگاه ایشان اهمیت زیادی داشته  و طبعا نادیده گرفتن آن قانون شکنی قلمداد شده و مهمتر اینکه اعلام کردند، خود در مقابل این قانون شکنی خواهند ایستاد. یعنی اینکه رهبری  معظم انقلاب خود پاسدار رای مردم خواهند بود کما اینکه در سال ۸۸ نیز این گونه بود.

,

 

,

کدخدایی افزود: نتیجه انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی ایران هر چه باشد قابل احترام است و این دومین نکته‌‌ در بیانات امروز بود که اصل اجرای قانونمند انتخابات بوده، فارغ از نتیجه آن که چه شخص و یا چه گروهی در آن پیروز باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه