اخبار داغ

فرماندار سلسله تشریح کرد

آخرین آمار از ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراها در سلسله

آخرین آمار از ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراها در سلسله
فرماندار سلسله آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در این شهرستان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار سلسله در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در گفتگو با لرسو با بیان اینکه در انتخابات پیش رو رعایت اصل بی‌طرفی در اولویت کار دستگاه اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان است، اظهار داشت: با توجه به انتخابات‌های ریاست جمهوری و شورای شهر، تلاش خواهیم کرد تا با رعایت اصل بی‌طرفی، انتخابات را در کمال سلامت و به صورت پرشور برگزار نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

فرماندار سلسله بر حضور حداکثری مردم در تمام ادواره انتخابات گذشته تأکید و یادآور شد: مردم ایران در همه صحنه‌ها و در راستای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی همواره حضوری پرشور و نشاط را داشته‌اند و در انتخابات‌ها نیز در تمام ادوار گذشته با حضور حداکثری خود نشان داده‌اند نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و با برنامه‌ریزی و با شناخت درست پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

,

وی هدف تمام مجریان انتخابات شهرستان را سلامت انتخابات دانست و بیان داشت: تمام تلاش ما این است که با امانت‌داری و فعالیت در چارچوب قانون و تلاش مضاعف بتوانیم با رعایت اصل بی‌طرفی انتخابات را در کمال سلامت و به صورت پرشور برگزار نماییم.

,

فلاح‌نژاد تعداد کل داوطلبین ثبت‌نام کننده در شوراهای اسلامی شهر و روستا در سلسله را 939 نفر عنوان و خاطرنشان ساخت: 48 نفر جهت انتخابات شورای شهر و 891 نفر نیز در انتخابات شورای روستاهای سلسله ثبت‌نام کرده‌اند.

,

وی ادامه داد: تعداد 98 نفر از ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستاها در سلسله، زن هستند.

,

فرماندار سلسله تعداد داوطلبین حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر الشتر و فیروزآباد را 48 نفر عنوان و ابراز داشت: از این تعداد، 27 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر الشتر و 21 نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی شهر فیروزآباد ثبت‌نام کرده که 45 نفر از ثبت‌نام کنندگان مرد و 3 نفر نیز زن می‌باشند.

,

وی با اشاره به تعداد کل داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به تفکیک بخش‌های شهرستان سلسله، یادآور شد: در بخش مرکزی 669 نفر و در بخش فیروزآباد نیز تعداد 222 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها ثبت‌نام کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه