اخبار داغ

فرماندار بندرلنگه:

شمار داوطلبان انتخابات شوراها در بندرلنگه به ۸۳۹ نفر رسید / ثبت نام جوان‌ترین نامزد ۲۶ ساله و پیرترین ۶۷ ساله

شمار داوطلبان انتخابات شوراها در بندرلنگه به ۸۳۹ نفر رسید / ثبت نام جوان‌ترین نامزد ۲۶ ساله و پیرترین  ۶۷ ساله
فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: 839 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان بندرلنگه ثبت نام کردند که از این تعداد 40 نفر زن و 799 مرد بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مـــرواریــــد نـــیــــوز: ارسلان بهاری میمندی با اشاره به اتمام فرصت ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: در این فرصت 7 روزه در کل شهرستان بندرلنگه جهت شورای اسلامی شهر و روستا 839 نفر که شامل 40 نفر زن و 799 مرد هستند، ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مـــرواریــــد نـــیــــوز:,

وی افزود: جمعا" در شهرهای بندرلنگه، لمزان، بندرکنگ، چارک و جزیره کیش 106 نفر برای شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که از این تعداد 17 نفر زن بودند و همچنین در کل روستاهای بخش‌های این شهرستان 733 نفر ثبت نام کردند.

,

بهاری با اشار به آمار ثبت نامی شورای اسلامی شهرهای شهرستان بندرلنگه، تصریح کرد: 33 نفر بندرلنگه، 16 نفر بندرکنگ، 16 نفر لمزان، 32 نفر جزیره کیش و 9 نفر شهر چارک برای شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کردند.

,

وی در ادامه بیان داشت: کل ثبت‌ نام شورای روستاها در بخش شیبکوه 212 نفر، کیش 18 نفر و بخش مرکزی 226 نفر و مهران 277 نفر به ثبت رسیده است.

,

فرماندار بندرلنگه در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام‌ها در این دوره علی‌رغم شرایط بد جوی بدون کوچکترین مشکلی صورت گرفت، یادآور شد: در آمار کل ثبت نام شوراهای اسلامی شهر، جوان‌ترین نامزد 26 سال از شهر لمزان و پیرترین آن 67 سال از شهر چارک بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه