اخبار داغ

با پایان مهلت نام نویسی داوطلبان شوراهای شهر و روستا؛

ثبت نام ۳۹۳۰ نفر در انتخابات شورای شهر و روستای استان بوشهر+آمار برخی شهرستان ها

ثبت نام ۳۹۳۰ نفر در انتخابات شورای شهر و روستای استان بوشهر+آمار برخی شهرستان ها
با پایان مهلت نام نویسی داوطلبان شوراهای شهر و روستا ۳۹۳۰ نفر برای انتخابات استان بوشهر ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز با پایان مهلت نام نویسی داوطلبان شوراهای شهر و روستا تعداد افراد مراجعه کننده به فرمانداری شهرستان ها در استان بوشهر مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز,

بر اساس اعلام عبدالکریم گراوند رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ۳۹۳۰ نفر برای انتخابات در این استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد هزار و ۱۷۹ نفر مربوط به ۳۷ شهر استان است و ۱۵۴ نفر آن خانم ها هستند. همچنین هزار و ۳۲۳ کرسی روستایی وجود دارد که ۲ هزار و ۷۵۱ نفر اعلام داوطلبی کردند که ۱۷۹ نفر آن خانم ها هستند.

,

به گفته گراوند ثبت‌نام‌ها امسال در مقایسه با دوره قبل ۷.۲ افزایش داشته است که از لحاظ تحصیلات ۳۲.۹ درصد از داوطلبان لیسانس هستند و بیشترین رنج سنی بین ۳۰ تا ۳۵ هستند.

,

در شهرستان بوشهر 444 نفر ثبت نام که از این تعداد 382 نفر مرد 62 نفر زن می باشد که از این تعداد 204 نفر در شهر بوشهر شامل 168 مردو 36 زن، 36 نفر در عالیشهر شامل 31 مرد و 5 زن، چغادک 21 نفر شامل 19 مرد دو زن، خارگ 31 نفر شامل 24 مرد و 7 زن و در روستاهای شهرستان 152 نفر ثبت نام شامل 140 مرد و 12 زن است.

,

در شهرستان گناوه نیز تعداد 300 نفر ثبت نام کردند که از این شمار 77 نفر در شهر گناوه، 18 نفر در شهر ریگ، 113 نفر در حوزه روستایی بخش مرکزی و 92 نفر در حوزه روستایی بخش ریگ نام نویسی کردند. همچنین از مجموع ثبت نام کنندگان 263 داوطلب مرد و مابقی زن هستند.

,

شمار زنان داوطلب در شهر گناوه 13 نفر، شهر ریگ 3 نفر ، 10 نفر در حوزه روستایی بخش مرکزی و 11 نفر در حوزه روستایی بخش ریگ هستند.

,

در شهرستان جم در شهرستان جم ۳۸۳ نفر برای عضویت شوراهای شهر و روستا نام خود را به عنوان داوطلب در ستاد انتخابات به ثبت رساندند  که از این تعداد ۳۶۶ مرد و ۱۷ زن می باشند. در حوزه شهری  ۶۷ نفر شامل ۵۹ مرد و ۸ زن ثبت نام کردند که از این تعداد در شهر جم ۳۷ نفر، در شهر ریز ۱۳ نفر و در انارستان ۱۷ نفر نام‌نویسی هستند.

,

همچنین در بخش مرکزی شهرستان جم ۲۴۱ نفر شامل ۲۳۵ مرد و شش زن و در بخش ریز ۷۵ نفر شامل ۷۲ مرد و سه زن نام نویسی کردند.

,

در شهرستان تنگستان هم از مجموع 530 داوطلب 466 داوطلب جهت عضویت در شوراهای روستاهای تنگستان و 64 داوطلب برای عضویت در شورای شورای شهرهای این شهرستان ثبت نام کردند.از مجموع داوطلبین در تنگستان ۴۷۴ داوطلب مرد و ۵۶ داوطلب زن میباشد و همچنین ۵۶ داوطلب مرد و۶ داوطلب زن در حوزه شهری ( اهرم آباد دلوار) و ۴۱۶ داوطلب مرد و۵۶ داوطلب زن برای عضویت در شوراهای روستایی تنگستان ثبت نام نمودند.در بخش مرکزی تنگستان ۲۲۰ و در بخش دلوار ۲۴۶ داوطلب ثبت نام کرده اند.

,

در شهرستان دشتی نیز تعداد 513 نفر ثبت نام کردن که از این شمار 115 نفر برای شوراهای اسلامی چهار شهر خورموج، کاکی، بادوله و شنبه ثبت نام کردند که 60 نفر از این شمار مربوط به شهر خورموج مرکز این شهرستان است. 398 داوطلب نیز برای 60 روستای واجد شرایط ثبت نام کرده اند که در نهایت 184 نفر به عنو ان عضو اصلی شورای اسلامی روستاها انتخاب می شوند. به گفته فرماندار دشتی 471 نفر از داوطلبان مرد و 42 نفر نیز زن هستند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه