اخبار داغ

«جمنا » متکی به انقلاب و روحیه انقلابی باشد

«جمنا » متکی به انقلاب و روحیه انقلابی باشد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله انقلاب و حفظ انقلاب اقتضا می کند که یاران انقلاب اسلامی سر بعضی از مسائل در چارچوب کلام امام و رهبری توجه خاص و همگرایی لازم را ایجاد نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از"موج چهارم "، آیت الله عبدالکریم فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای شورای جبهه در اهواز اظهار داشت: ترکیب و وزن جلسه ما را خشنود ساخت. باید دغدغه انقلاب و انقلابی ماندن در فرمایشات حضرت آقا را مشاهد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

وی افزود: مسئله انقلاب و حفظ انقلاب اقتضا می کند که یاران انقلاب اسلامی سر بعضی از مسائل در چارچوب کلام امام و رهبری توجه خاص و همگرایی لازم را ایجاد کنند.

,

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه بعد از رحلت حضرت امام(ره) تنها کسی که در همان فضا و چارچوب ایشان حرکت کرد خودِ حضرت آقا است.

,

وی با بیان اینکه شهادت بنده را بپذیرید، بعضی وقتها بدانید حضرت آقا در زیر این آسمان تک و تنها هستند، گفت: مدل دوران سازندگی اشرافی و غربی بود، حرف آنها این بود که خوزستان را نمی شود ساخت مگر آنکه مردم آن ها له شوند. حضرت آقا مخالف ظلم آنها شد.

,

مقام معظم رهبری آن موقع فرمودند: انقلاب صدر اسلام در دوره جهاد اکبر منحرف شد، دوره جهاد اکبر دوره درون سازی بود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بعد از فوت برخی از صحابه پیامبر(ص) اموال و طلاهای آنها را با تبر تکه تکه می کردند.  جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متکی به انقلاب و روحیه انقلابی و تفکر انقلابی باشد.

,

وی تأکید کرد: این تشکل باید بر سه محور محتوایی گفتمان امام و رهبری در فضای اصل انقلاب، شناخت ظرف اصلی انقلاب یعنی ولایت و تمرکز بر شخص حضرت آقا بعنوان ولی زمان، کار بکند.

,

آیت الله فرحانی اظهار داشت: ما جداً باید بدانیم که گفتمان حضرت آقا جناحی نیست، بلکه گفتمان و تقسیم بندی ایشان انقلابی و غیر انقلابی است، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی میخواهد جمهوریت نظام که افتخار نظام است را در راستای اسلام قرار بدهد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه