اخبار داغ

سکان بیش از ۴ هزار نفر روز مسافر در مدارس بندرلنگه

سکان بیش از ۴ هزار نفر روز مسافر در مدارس بندرلنگه
مدیرآموزش وپرورش شهرستان بندرلنگه ازاسکان چهارهزارو165نفر روز مسافردر قالب 700خانوار در مدارس این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مروارید نیوز؛ایرج صوغانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای طرح تعطیلات نوروزی تا ششمین روز از فروردین ماه سال۹۶ چهارهزار و ۱۶۵ نفر روز مسافر در قالب ۷۰۰خانوار در مدارس این شهرستان پذیرش و اسکان یافته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز؛,

وی افزود: کلیه عوامل اجرایی ستاد اسکان با توجه به بارندگی بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند،ودر روزهای گذشته با توجه به شرایط جوی و بارندگی اسکان اضطراری نیز در این شهر فعال شده و سالن های ورزشی، راهروهای مدارس در اختیار مسافران قرار گرفته است.

,

صوغانی تصریح کرد: برای اسکان مسافران نوروزی ۳۰ مدرسه شامل ۲۲۰ کلاس در بندرلنگه و بندرکنگ در نظر گرفته شده که پذیرش در ۲ آموزشگاه نمونه شهید بهشتی و فاطمیه به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت و همچنین ۶ مدرسه با ظرفیت ۶۰ کلاس درس به عنوان ذخیره برای مواقع اضطراری برنامه‌ریزی شده است.

,

مدیرآموزش وپرورش بندرلنگه خاطرنشان کرد: این شهرستان بندرلنگه یکی از مهمترین مناطق پذیرش فرهنگیان دراستان هرمزگان و پل ارتباطی بین جزیره کیش و بندرآفتاب محسوب می شود که همه ساله بیشترین پذیرش فرهنگیان سرتاسرکشور را به خود اختصاص می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه