اخبار داغ

فرماندار قصرشیرین:

ترانزیت سوخت در مرزهای قصرشیرین به روال عادی برگشت

ترانزیت سوخت در مرزهای قصرشیرین به روال عادی برگشت
فرماندار قصرشیرین گفت: در پی اعمال محدودیت های صورت گرفته در ایام دور اول تعطیلات نوروزی، ترانزیت سوخت در مرزهای قصرشیرین امروز مجددا از سر گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرامرز اکبری در گفتگو با الوند خبر، اظهار داشت: در راستای تسهیل در تردد مسافران نوروزی در محورهای استان و هم چنین جلوگیری از تردد سنگین تانکرهای ترانزیت و پیشگیری از آسیب تانکرها به این جاده ها، مدتی محدودیت برای بحث ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان به سمت بندر امام (ره) ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الوند خبر,

 

,

وی افزود: این محدودیت بنا به دور اول تعطیلات نوروزی از 26 اسفندماه 95 آغاز شده بود و تا روز یک شنبه ششم فروردین ماه طول کشید.

,

 

,

 فرماندار قصرشیرین گفت: در این مدت ما تنها محدودیت ترانزیت سوخت داشتیم و محدودیتی برای صادرات در مرزهای قصرشیرین نداشتیم.

,

 

,

اکبری گفت: پس از اعمال محدودیت های مذکور از امروز شاهد از سرگیری بحث ترانزیت سوخت بودیم و ترانزیت نیز به روال عادی خود برگشت.

,

 

,

وی همچنین افزود: در دور دوم تعطیلات نوروز امسال نیز از روز جمعه 11 فروردین ماه تا پایان روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه ورود تانکرهای سوختی از مرزهای قصرشیرین به داخل کشور ممنوع می شود. 

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه