اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

ضرورت حفظ حرمت نیروهای پلیس/فعالیت های انتظامی بیشتر به مردم معرفی شود

ضرورت حفظ حرمت نیروهای پلیس/فعالیت های انتظامی بیشتر به مردم معرفی شود
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه مردم هنوز با اقدامات نیروی انتظامی آشنا نیستند، بر اهمیت معرفی اقدامات بیشتر انتظامی به مردم و ضرورت حفظ جایگاه آن تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در دیدار با فرمانده انتظامی گنبدکاووس به فعالیت های شبانه روزی نیروهای انتظامی اشاره کرد و افزود: بخش عظیمی از کارهای نیروی انتظامی هنوز در بین مردم معرفی نشده  و مردم نمی دانند وسعت کارهای این ارگان چقدر است، شاید با نیمی از فعالیت های این مجموعه بیشتر آشنا نباشند ونیروی انتظامی از ارگانهای پرکار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه لحظاتی که همه در کنار خانواده های خود راحت و در آرامش می خوابند، نیروهای انتظامی فعالیت خود را مستمر انجام می دهند، گفت: وظیفه خود می دانم که از فعالیت نیروهای انتظامی قدردانی کنم، زیرا این نیرو به خاطر برقراری امنیت تلاش می کند و ما باید حامی و مدافع نیروی انتظامی باشیم.

,

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه زمان های فراغت و تعطیلات، ایام و روزهای کاری نیروهای انتظامی است ، تصریح کرد: این ارگان یکی از ویژگی های دیگری که دارد، خطر پذیری بالای آن است، باید تلاش شود تا حرمت و جایگاه نیروی انتظامی حفظ شود و نسبت به آنها حساسیت لازم را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه