اخبار داغ

مدیرکل انتخابات هرمزگان اعلام کرد؛

ثبت نام بیش از هشت هزار و ۸۴۰داوطلب در انتخابات شوراها/ مینابی ها صدرنشین شدند

ثبت نام بیش از هشت هزار و ۸۴۰داوطلب در انتخابات شوراها/ مینابی ها صدرنشین شدند
مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان گفت: از زمان آغاز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان هشت هزار و ٨۴١ داوطلب در سراسر استان اقدام به ثبت نام در دو بخش شهری و روستایی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پاکدامن در گفتگو با هرمز؛ با اشاره به گذشت هفت روز از زمان ثبت نام داوطلبان و پایان ثبت نام از متقاضیان در شب گذشته  انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: با گذشت هفت روز از شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان هرمزگان و پایان آن در شب گذشته هشت هزار و ٨۴١ داوطلب در سراسر استان برای ثبت نام در دو بخش شهری و روستایی اقدام کردند که از مجموع این تعداد ثبت نام کننده هشت هزار و ۲۵۴ نفر مرد و ۵۸۷ نفر زن می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: تنها در روز هفتم و پایانی از شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا دو هزار و ۹۹۰ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند که از مجموع این تعداد ثبت نام کننده دو هزار و ۶۳۷ نفر مرد و ۲۵۳ نفر زن می باشند.

,

مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان ادامه داد: در روز اول ۴۵۲ نفر، در روز دوم ۵۲۱ نفر، در روز سوم ۸۸۱ نفر ، در روز چهارم ۹۷۷ نفر و در روز پنجم ۹۳۲ نفر و در روز ششم ۲۱۰۰ نفر در کل استان هرمزگان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

,

پاکدامن گفت: در روز هفتم و پایانی دو هزار و ۵۶۷ نفر در روستاها و ۳۲۳ نفر در شهر اقدام به ثبت نام کردند که از مجموع این افراد دو هزار و ۳۶۴ نفر مرد و ۲۰۳ نفر زن در روستاها و ۲۷۳ نفر مرد و ۵۰ نفر زن به منظور انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کرده اند.

,

وی با اشاره به وضعیت شهرستان هایی که بیشترین ثبت نام کننده را تنها در روز هفتم و پایانی برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا داشته اند، بیان کرد: شهرستان میناب با ۵۸۵ نفر ثبت نام کننده در رتبه نخست، بندرعباس ۴۹۱ نفر ثبت نام کننده و رودان با ۳۳۵ نفر ثبت نام کننده به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه