اخبار داغ

رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، با تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال»

رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، با تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال»
مسئولان وظیفه دارند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه پویایی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و نگذارند تا این مفهوم مهم اقتصادی بر زمین بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “موج چهارم”، حسین عبدالعزیزی فعال حوزۀ رسانه ی خوزستان بااشاره به نام گذاری سال 96 ازسوی مقام معظم رهبری باعنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال»دریادداشت خوداظهارداشت: مسئولان وظیفه دارند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه پویایی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و نگذارند تا این مفهوم مهم اقتصادی بر زمین بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

متن کامل یادداشت فعال حوزه رسانه ی خوزستان

,

بسمه تعالی

,

همانطور که می دانیم رهبر انقلاب اسلامی سال 96را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری کرده اند و تاکید ایشان بر تولید و اشتغال است و به همین دلیل در این مسیر باید مردم، دولت و مجلس با بسیج همگانی به کمک یکدیگر بشتابند و این شعار مهم را در جامعه محقق کنند تا شاهد خودکفایی و افزایش قدرت کشور در برابرتحریم ها باشیم.

,

البته نباید فراموش کرد که انقلاب اقتصادی، از ارزش‌ها و فرهنگ آغاز می‌شود و کشاورزی و صنعت کشور ما می بایست باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب به ویژه امریکا، انگلیس و استکبار جهانی شود.

,

همچنین باید تاکید شود که نبرد امروز، نبرد اقتصادی است و باید همه آحاد جامعه و قوای سه گانه بسیج شوند و به میدان بیایند و با ایجاد تولید و اشتغال بتوانند گام مهمی در بهبودی معیشت مردم بردارند.

,

ضمن تاکید بر این نکته که توجه به تولید مهم‌ترین راهکار تقویت اشتغالزایی در کشور است اما باید اذعان کرد که اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور محقق می ‌شود که از ظرفیت‌های موجود بهره گرفته شود نه اینکه تنها در شعار و گفته صحبت از تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

,

ناگفته نماند که نیاز یک جامعه باید توسط مردم برآورده شود و همچنین مسئولان وظیفه دارند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه پویایی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و نگذارند تا این مفهوم مهم اقتصادی بر زمین بماند.

,

البته باید تصریح کرد که در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» مردم باید از تولیدات داخلی استفاده کنند و با این عمل اشتغالزایی افزایش پیدا می کند و تولید کنندگان نیز می بایست کالاهایی تولید کنند که با مشابه خارجی آن رقابت کند.

,

و در پایان باید گفت که تولید و اشتغال، جلوگیری از قاچاق کالا به صورت انبوه و آسیب رسان به تولید داخلی و پیشبرد و توسعه صنایع به ویژه صنایع مناسب زمان باید در حوزه اقتصاد مدنظر قرار گیرد که امیدوارم مردم و مسئولان به این نکات در فکر و عمل توجه کافی داشته باشند و مسائل مطرح شده توسط رهبری به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی را مورد توجه قرار دهند، همچنین رسانه در معرفی تولیدات داخلی و اگاه سازی مردم از مضرات قاچاق نقش مهمی در تحقق شعار سال میتوانندداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه