اخبار داغ

شهردار سفیدشهر:

بهره برداری از اورژانس سفیدشهر با زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع

بهره برداری از اورژانس سفیدشهر با زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع
حسین غلامی نصرآبادی گفت: اورژانس سفیدشهر با زیربنایی بالغ بر هزار و ۴۰۰ متر مربع تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خطب شکن، شهردار سفیدشهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تغییر الگوی کشت در سفیدشهر تاکید کرد: عمده محصولات این شهر گندم، جو، پنبه و صیفی‌جات است که کشاورزان برای صرفه جویی در هزینه ها دو یا چند محصول را در کنار هم در زمین های کشاورزی به عمل می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,
حسین غلامی نصرآبادی با گلایه از وضعیت امکانات حوزه سلامت شهر تصریح کرد: متاسفانه سفیدشهر اورژانس شبانه روزی ندارد، با این حال اخیرا با مشارکت خیران سلامت قرار است ساختمان اورژانس شهر به بهره برداری برسد.
,
وی با بیان این که این اورژانس قرار است در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع بنا شود اضافه کرد: این مکان با زیربنایی بالغ بر هزار و ۴۰۰ متر مربع تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
,
غلامی نصرآبادی لزوم سرمایه گذاری برای پیشرفت سفیدشهر را یادآور شد و تاکید کرد: اعتبارات و سرمایه گذاری های لازم برای پیشرفت سفیدشهر در صورت جذب، این شهر را به مرکز توجه علاقمندان تاریخ و فرهنگ تبدیل خواهد کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه