اخبار داغ

رئیس هلال‌احمر خراسان رضوی:

67 پایگاه امداد و نجات برای ایام نوروز در استان ایجاد کردیم/جمعیت هلال احمر کشور در حال خرید خودروهای عملیاتی نجات تیپ یک و دو است

67 پایگاه امداد و نجات برای ایام نوروز در استان ایجاد کردیم/جمعیت هلال احمر کشور در حال خرید خودروهای عملیاتی نجات تیپ یک و دو است
رئیس هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در کل استان 67 پایگاه امداد و نجات برای ایام نوروز ایجاد کردیم که شامل 49 پایگاه امداد و نجات جاده ای یا بین شهری، 22 پایگاه ایمنی و سلامت، دو پایگاه امداد و نجات کوهستان و همچنین یک پایگاه امداد هوایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجتبی احمدی، رئیس هلال‌احمر خراسان رضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و پایگاه های جاده ای شهرستان تایباد در گفت‌وگو با تایبادخبر گفت: همه ساله اوج خدمات جمعیت هلال احمر، باتوجه به افزایش ترددها و همچنین تغییرات جوی در ایام نوروز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید مجتبی احمدی، رئیس هلال‌احمر خراسان رضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و پایگاه های جاده ای شهرستان تایباد در گفت‌وگو با تایبادخبر گفت: همه ساله , تایبادخبر ,

 

,

وی افزود: استان خراسان رضوی باتوجه به پذیرایی بیش از شش میلیون زائر در ایام انتهایی اسفند تا 15 فروردین ماه طبیعتا یک وظیفه ویژه و خاص را بر دوش دستگاههای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر تحمیل می کند. جمعیت هلال احمر بعنوان کمیته امداد و نجات در ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر نیز وظیفه بسیار مهمی در این ایام برعهده دارد.

,

 

,

احمدی گفت: در کل استان 67 پایگاه امداد و نجات برای ایام نوروز ایجاد کردیم که از این 67 پایگاه، 49 پایگاه امداد و نجات جاده ای یا بین شهری، 22 پایگاه ایمنی و سلامت، دو پایگاه امداد و نجات کوهستان و همچنین یک پایگاه امداد هوایی است که یک بالگرد از ابتدای نوروز در اختیار طرح امداد و نجات هلال احمر قرارگرفته است. 19 خیمه نماز نیز در این ایام تعطیلات نوروزی برپا شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر کشور در حال خرید خودروهای عملیاتی نجات است. باتوجه به محدودیت واردات خوردوهای بالای 4000 سی سی، درحال حاضر جمعیت هلال احمر کشور بدنبال واردات آمبولانس نیست و واردات خودروهای عملیاتی نجات تیپ یک و تیپ دو را در دستور کار خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه