اخبار داغ

معاون فرماندار نیر:

ثبت نام 332 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان نیر

ثبت نام 332 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان نیر
معاون فرماندار نیر گفت: با پایان زمان ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان 332 نفر ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، مهدی بخشی معاون فرماندار نیر اظهارداشت: با پایان زمان ثبت‌نام کاندیداها  ثبت‌نام 332 نفر داوطلب پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام شد و از این تعداد 22 نفر برای شورای شهر نیر، 9 نفر برای شهر کورائیم، 115 نفر برای روستاهای بخش مرکزی و 186 نفر برای روستاهای بخش کورائیم ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز, نیریمیز, نیریمیز,

 

,

وی گفت: در بخش کورائیم 50 روستا وجود دارد که با تدابیر انجام شده انتخابات شورای اسلامی در 23 روستای این بخش برگزار خواهد شد.

,

 

,

بخشی افزود: در بخش مرکزی 51 روستا وجود دارد که با تدابیر انجام شده در 47 روستای این بخش انتخابات برگزار شود و 2 روستای جلوگیر و یامچی سفلی به دلیل تعداد جمعیت کم امسال فاقد شورا خواهد بود.

,

 

,

 معاون فرماندار شهرستان نیر افزود:  تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط در این شهرستان انجام شده و  پیش‌بینی می‌شود 90 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شود.

,

 

,

وی افزود: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 94 درصد مردم شهرستان نیر شرکت کرده بودند که در سطح کشور بی‌نظیر بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه