اخبار داغ

ثبت‌نام 511 نفر در شهرستان فاروج برای شورای اسلامی شهر و روستا

ثبت‌نام 511 نفر در شهرستان فاروج برای شورای اسلامی شهر و روستا
راه فاروج-جانشین فرماندار شهرستان فاروج با اعلام ثبت‌نام 511 نفر برای شورای اسلامی شهر و روستا از بالابودن استقبال مردم در فاروج نسبت به میانگین استانی خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ ساعت 22 دیشب همزمان در کل کشور درب فرمانداری و بخشداری‌ها بسته شد و ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها عملاً پایان یافت؛ اما در این میان استقبال داوطلبین در روزهای آخر قابل‌توجه بود، به‌طوری‌که اکثریت افراد ثبت‌نام خود را به‌روز و دقایق آخر موکول کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

جانشین فرماندار شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار راه فاروج ضمن ابراز خوشنودی از استقبال داوطلبین گفت: تا پایان وقت اعلام‌شده دیروز تعداد افرادی که ثبت‌نام آن‌ها نهایی شده است 511 نفر هستند که 4 نفر در پیشخوان ثبت‌نام کرده و در فرمانداری ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند.

,

وی در ادامه افزود: برای شورای شهر 41 نفر داوطلب داشته‌ایم و 470 نفر نیز برای روستاها ثبت‌نام کرده‌اند. در کل نیز 20 نفر از نامزدها خانم بوده‌اند که چهار نفر آن‌ها داوطلب شورای شهر شده‌اند. در ضمن بیشترین آمار شرکت‌کننده‌ها بین 46 تا 50 سال سن دارند. لازم به ذکر است که در شهر فاروج 25 نفر و در شهر تیتکانلو 16 نفر داوطلب برای شورای اسلامی شهر ثبت‌نامشان تکمیل‌شده است.

,

مسعود صادق در ادامه اظهار داشت: میانگین استقبال برای ثبت‌نام در شهرستان فاروج از میانگین استانی بالاتر بوده است و ازلحاظ جمعیتی بیشترین مشارکت در ثبت‌نام کاندیداها در استان خراسان شمالی در بخشداری خبوشان انجام‌گرفته است.

,

وی در ادامه اظهار داشت: الآن که فرآیند ثبت‌نام تکمیل‌شده است، تمام پرونده‌ها به مراجع چهارگانه نیروی انتظامی، دادگستری، اداره اطلاعات و ثبت‌احوال فرستاده‌شده و ظرف ده روزبه این استعلام‌ها پاسخ داده می‌شود. پس از دریافت استعلام‌ها با تشکیل هیات اجرائی تصمیم نهایی گرفته‌شده و داوطلبان تائید و یا رد صلاحیت شده اعلام خواهند شد.

,

صادق در پایان افزود: از تمامی داوطلبان تقاضا داریم تا از تبلیغ‌های زودهنگام حتی در شبکه‌ها و جوامع مجازی بپرهیزند.

,

 

,

پایان پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه