اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز مطرح کرد؛

افزایش ۱۵ درصدی ثبت نام شوراهای شهر و روستا در البرز/۱۳ داوطلب انتخابات شورای البرز انصراف دادند

افزایش ۱۵ درصدی ثبت نام شوراهای شهر و روستا در البرز/۱۳ داوطلب انتخابات شورای البرز انصراف دادند
فتح الله حقیقی: ثبت نام پنجمین دوره از شوراهای شهر و روستا در البرز با ۱۵ درصد افزایش نسبت به دوره قبل به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان البرز در پایان ثبت نام پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۸۷۴ نفر داوطلب عضویت در شوراهای البرز نام نویسی کردند به خبرنگار ما گفت: این آمار در دوره چهارم شوراها ۳ هزار و ۳۷۴ نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

فتح الله حقیقی افزود: در کرج دوره قبل هزار و ۳۸۲ نفر و این دوره هزار و ۴۱۹ نفر با ۳ درصد رشد بوده، فردیس قبلا فاقد شورا بوده و امسال ۳۴۳ نفر ثبت نام کردند.

,

وی اظهار داشت: دور قبل در طالقان ۵۰۱ نفر داوطلب بوده و این دوره با ۴ درصد کاهش به ۴۸۳ نفر رسید همچنین تعداد ثبت نام ها در اشتهارد از ۱۴۷ نفر دوره پیشین به ۱۵۲ نفر با ۳ درصد افزایش رسید و در ساوجبلاغ نیز با ۱۵ درصد افزایش از ۹۶۵ نفر دوره قبل به هزار و ۱۰۵ نفر رسید.

,

حقیقی تصریح کرد: در مجموع دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳ هزار و ۳۷۴ ثبت نام صورت گرفت که با رشد ۱۵ درصدی به ۳ هزار و ۸۷۴ نفر در دوره پنجم رسید.

,

معاون سیاسی استاندار گفت: در دوره چهارم ۳ هزار و ۱۰۰ مرد و ۲۷۴ زن نام نویسی کردند و در این دوره تعداد مردان با ۱۲ درصد رشد به ۳ هزار و ۴۶۱ رسید و تعداد زنان نیز با ۵۱ درصد رشد به ۴۱۳ نفر رسید.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز  در خاتمه خاطر نشان داشت: میزان مشارکت مردان در شهرها ۲۸ درصد و زنان ۶۳ درصد افزایش داشته و همچنین در روستاها تعداد زنان نسبت به دوره قبل ۳۴ درصد رشد و مردان ۲ درصد افزایش داشت، همچنین تعداد انصراف ها در دوره قبل ۳۲۰ نفر بوده و دوره پنجم با ۹۶ درصد کاهش به ۱۳ نفر رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه