اخبار داغ

فرماندار شهرستان فارسان

254 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان فارسان ثبت نام کردند

254 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان فارسان ثبت نام کردند
فرماندار شهرستان فارسان از نام نویسی 254 داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت: از زمان آغاز نام‌نویسی تا ساعت ۱۲ شب روز ۶ فروردین‌ماه از مجموع 254 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که کل داوطلبان شهری 112 نفری و روستایی 142 نفر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, .,
 
فرماندار شهرستان فارسان بیان کرد: از مجموع 254 داوطلب شورای شهرها 17 نفر زن و 237 نفر مرد هستند. که مسن ترین آنها 76 ساله و جوان ترین آنها 26 ساله است.

وی تصریح کرد: شهر فارسان با 36 ثبت نام بیشترین و حداقل مشارکت روستای شریف آباد با 5 نفر می باشد که پرونده پنجمین دوره ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا شهرستان فارسان بسته شد.

وی هم چنین یادآور شد: در چند روز آینده با تشکیل هیات اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت کاندیداها آغاز شده و پس از قطعی شدن تعداد داوطلبان دارای صلاحیت تعداد حوزه ها نیز قطعی خواهد شد.

طاهری با بیان این که نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند سال 95 شروع شده بود تصریح کرد: ثبت نام تا ساعت 24 ششم فروردین 96 ادامه داشت.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.


انتهای پیام/590پ
,
,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه