اخبار داغ

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

همه ی مردم با شرکت حداکثری در انتخابات امسال قدرت نظام را به رخ دشمنان بکشانند/اعتبار سال96 استان1200میلیاردتومان می باشد/اگر برجام نبود کشوری همانند ونزوئلا داشتیم!

همه ی مردم با شرکت حداکثری در انتخابات امسال قدرت نظام را به رخ دشمنان بکشانند/اعتبار سال96 استان1200میلیاردتومان می باشد/اگر برجام نبود کشوری همانند ونزوئلا داشتیم!
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: من از هر چیزی حاضرم بگذرم بخاطر کمک به رشد و توسعه استان؛ هر غرور و تکبری را کنار گذاشتم تا شاید منجر به کمک به مردم شود و این سیاست ماست که بحمدالله تا کنون جواب داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام عصر امروز سید موسی خادمی در آیین کلنگ زنی بیمارستان32 تخت خوابی شهرستان چرام ضمن تبریک سال نو و امیدواری سالی پر برکت برای مردم کشور و شهرستان بیان کرد: در سال جاری کشورمان با دوانتخابات محلی شورای اسلامی شهر و روستا و  ریاست جمهوری مواجه است که هر دوی آنها در اداره کشور بسیار تاثیر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

خادمی گفت: شورای شهر و روستا مظهر حاکمیت مردم بر موضوعات داخلی خودشان است و در قانون نظام جمهوری اسلامی نیز پیش بینی شدده است.

,

وی  با بیان اینکه مدیریت های محلی کم کم اختیار امور را در اختیار گرفته و مردم کارهای  را خودشان مدیریت می کنند، افزود: با رشد جمعیت، دولت ها با دل کندن از مسئولیت ها و بخشی از اختیارات  آنها در آینده نزدیک به شوراها محول می شود و این نهاد جایگاه بهتری پیدا خواهند کرد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:با توجه به آمار موجود، چهار هزار و 600 نفر متقاضی عضویت در شوراها هستند که در یک انتخابات رقابتی بیش از دو هزارو 500 نفر آن ها قبول خواهند شد.

,

خادمی با اشاره به اینکه مهمتر از انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری است ،تصریح کرد: همه صاحب نظران مهمترین موضوع پس از انقلاب در مدیریت اداره کشور را انتخابات ریاست جمهوری عنوان می کنند که این بر اهمیت آن نیز می افزاید.

,

وی  گفت : همه مردم با شرکت حداکثری خود در انتخابات قدرت نظام را به رخ دشمنان کشانده و با انتخاب خود بزگ زرینی دیگر برای جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بالاتر رقم می زنند.
استاندار  کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مردم این استان همیشه در انتخابات خوب شرکت کرده اند، بیان کرد:  این بهار که نشان دهنده اعتدال است، مردم بار دیگر در انتخابات این بهار را نشان خواهند داد.

,
,

خادمی با بیان اینکه عمق توسعه نیافتگی استان بسیار بالا است، ادامه داد: اگر همه ما باهم باشیم معلوم نیست بتوانیم برای رفع این مشکلات موفق شویم چه برسد به اینکه بخواهیم انرژی همدیگر را خنثی کنیم.

,

وی بمهمترین دغدغه خود را کمک به رشد و توسعه استان عنوان کرد و افزود: هر غرور و تکبری را کنار گذاشتم تا شاید منجر به کمک به مردم شود و این سیاست ماست که بحمدالله تاکنون جواب داده است.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در نظام بودجه بندی یک دولت شروع به کار کردن و گنجاندن بسیار مهم و دشوار است چرا که با همین وضعیت مشکلات مهم شهرستان همچون پروژه آبرسانی و جاده های ارتباطی در دستور کار است .

,

 خادمی با بیان اینکه در سال91 درآمد نفت 130میلارد دلار بود، ادامه داد: در سال95  این درامد به 33میلیارد  دلار رسیده است و دولت نیز همانند یک خانواده بوده که حقوق2 میلیونی آن به 50هزار تومان رسیده است.

,

اگر برجام نبود شاید کشوری همانند ونزوئلا داشتیم

,

وی افزود:دولت در سال94 و  95با چنین مشکلی روبرو شد و درآمدهای دولت اینگونه کاهش یافت، بنابراین اگر آثار برجام طوری که ما توانستیم محدودیت های فروش نفت را حذف کنیم و همچنین مدیرت دولت در این مباحث نبود، شاید کشوری همانند ونزویلا داشتیم.

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان سخنانش اضافه کرد: با این شرایط کشور مدیریت شد و برخی پروژه ها به این علت کمبود اعتبار داشتند، همین استان ما امسال نزدیک به1200میلیارد تومان اعتبار در اختیارش گذاشته شد که نسبت به گذشته افزایش 100درصدی داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه