اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی

ایجاد 2000 فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)/جمعیت مددجویی کمیته امداد خمین دو برابر میانگین استانی است

ایجاد 2000 فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)/جمعیت مددجویی کمیته امداد خمین دو برابر میانگین استانی است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: در سال 95 این نهاد حمایتی برای دو هزار نفر از مددجویان فرصا شغلی ایجاد شغل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی امروز در دیدار با امام جمعه و نماینده شهرستان خمین با اشاره به درصد بالای محرومین استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی از استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود اما بیش از 37 هزار مستمر بگیر دارد که 22 هزار نفر از سرپرست خانوارها، زن‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری خمین نیوز, قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی امروز در دیدار با امام جمعه و نماینده شهرستان خمین با اشاره به درصد بالای محرومین استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی از استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود اما بیش از 37 هزار مستمر بگیر دارد که 22 هزار نفر از سرپرست خانوارها، زن‌ها هستند.,

 

,

وی افزود: 5 درصد از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش هستند که در شهرستان خمین این آمار دو برابر میانگین استانی، یعنی 10 درصد از جمعیت است که زیبنده زادگاه امام(ره) نیست.

,

 

,

موسی نژاد ادامه داد: مسئولین برای رفع محرومیت این افراد همکاری خاصی ندارند که باید این همکاری بیشتر شود تا بتوان از آمار محرومین بکاهیم.

,

 

,

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری گفت: باید با همکاری مسئولین برای این افراد شغل ایجاد و آنها را خودکفا کرد تا از آمار محرومین کاسته شود.

,

 

,

,

, , , ,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: مسئولین در رابطه با اشتغال و اقتصاد مقاومتی در سال 95 از مقام معظم رهبری تاییدیه نگرفتند و امسال نیز با نصب بنر و شعار، تولید ایجاد نمی‌شود و همه مسئولین باید پای کار بیایند.

,

 

,

موسی‌نژاد گفت: محرومین از توانمندی‌های خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار هستند که باید شناسایی شوند و به آنها کمک کرد.

,

 

,

وی افزود: بانک‌ها نیز همکاری خوبی برای ارائه تسهیلات به محرومین ندارند که می‌طلبد برای رفع این محرومیت آنها نیز همکاری کنند.

,

 

,

موسی نژاد بیان کرد: در سال 95 این سازمان برای دو هزار نفر از محرومین ایجاد شغل کرد که امسال نیز در نظر داریم تا به این تعداد افزوده شود.

,

 

,

وی افزود: اگر خیرین و کمک‌های مردمی نباشد اعتبارات دولتی جوابگوی کمک به محرومین نیست.

,

 

,

ساده‌زیستی بایستی سرلوحه امر قرار گیرد

, ساده‌زیستی بایستی سرلوحه امر قرار گیرد, ساده‌زیستی بایستی سرلوحه امر قرار گیرد,

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان خمین نیز گفت: امام معصوم و پیامبران با فقرا همدردی می‌کردند و ساده زیست بودند و امام خمینی(ره) نیز همین شیوه را در پیش گرفتند که باید امروز نیز این چنین باشد.

,

 

,

وی افزود: انتظار می‌رود دولت و مجلس بیشتر به محرومین کمک کنند و به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

,

 

,

,

, , , ,

 

,

 

,

حسینی ادامه داد: باید روحیه خودباوری و خودکفایی را در محرومین به وجود آورد و با کمک به آنها و ایجاد شغل، از تعداد محرومین بکاهیم.

,

 

,

وی بیان کرد: در کنار کمک‌های مالی، باید در بحث‌های دینی و فرهنگی نیز فعالیت کرد.

,

 

,

برخی مسئولین برای جذب سرمایه‌گذاری اقدام موثری انجام نداده‌اند

, برخی مسئولین برای جذب سرمایه‌گذاری اقدام موثری انجام نداده‌اند, برخی مسئولین برای جذب سرمایه‌گذاری اقدام موثری انجام نداده‌اند,

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از سازمان‌هایی است که در رفع محرومیت و کمک به محرومین فعالیت‌های خوبی داشته است.

,

 

,

وی افزود: بهترین راه برای محرومیت‌زدایی ایجاد اشتغال و توانمندسازی محرومین و استفاده از ظرفیت آنها در کارهای مختلف است.

,

 

,

رضایی ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران در انجام امور جدی نیستند و همکاری خوبی برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال ندارند که لازم است آنها نیز برای رفع محرومیت قدم‌های جدی بردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه