اخبار داغ

سردار تنگسیری:

تاکیدات رهبرانقلاب نسبت به امتداد راهیان نور نقشه راه دست اندرکاران باشد

تاکیدات رهبرانقلاب نسبت به امتداد راهیان نور نقشه راه دست اندرکاران باشد
جانشین نیروی دریایی سپاه راهیان نور را استمرار حرکت شهدا برشمرد و گفت: تاکیدات رهبرمعظم انقلاب نسبت به حفظ راهیان نور و امتداد ارزش های هشت سال دفاع مقدس می بایست نقشه راه دست اندرکاران این موضوع باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه اردوهای راهیان نور در گفتگو اختصاصی با رفتارنیوز، در خصوص نقش راهیان نور و تاثیر گذاری آن آن در بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: ایشان اولین بار نیست که به راهیان نور عنایت دارند، بلکه از همان ابتدای که کار کلید خورد تدبیر و رهنمود های ایشان فرا روی ما بود، اما این بیانات چند روز گذشته ولی امر مسلمین انصافا نقشه راه برای همه مردم، مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی در حوزه دفاع مقدس می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه اردوهای راهیان نور در گفتگو اختصاصی با , رفتارنیوز،, در خصوص نقش راهیان نور و تاثیر گذاری آن آن در بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: ایشان اولین بار نیست که به راهیان نور عنایت دارند، بلکه از همان ابتدای که کار کلید خورد تدبیر و رهنمود های ایشان فرا روی ما بود، اما این بیانات چند روز گذشته ولی امر مسلمین انصافا نقشه راه برای همه مردم، مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی در حوزه دفاع مقدس می باشد. ,

وی بیان داشت: شهدایی که در زمین، دریا و هوا رفتند و شهید شدند جانشان را فدا کردند تا ما با شما زبان فارسی صحبت کنیم؛ اگر این شهدا ایثار نمی‌کردند قطعا بدانید دشمنان تا استان هرمزگان و تنگه هرمز هجوم می آوردند، چون طبق نقشه های یافت شده از حزب بعث عراق پیشرویشان تا تنگه هرمز نمایان بود.

,

جانشین نیروی دریایی سپاه ادامه داد: حزب بعث عراق خلیج فارس را خلیج عربی نام نهاده بودند و شهدا با جانفشانی و از خودگذشتگی باعث شدند تا خلیج فارس، خلیج فارس باقی بماند و ما امروز اقتدار و ایستادگی را در برابر استبار جهانی آمریکای جنایتکار و دست نشانده هایش داشته باشیم.

,

تنگسیری با بیان اینکه راهیان نور امتداد همان خط عاشورا و ادامه راه حضرت زینب(س) است، افزود: راهیان نور استمرار حرکت شهدا می باشد، کاری که شهدا کردند باید زنده بماند، امام حسین در یک روز در عاشورا جنگید، اما حضرت زینب(سلام الله علیها) و امام سجاد(علیه السلام) عاشورا را نسل ها و قرن ها نگه داشته اند که بعد از ۱۴۰۰ سال امروز که از عاشورا می شنویم این معنای بعد از شهدا می باشد.

,

وی افزود: امروز ما در جنگ فرهنگی قرارداریم، ما در زمان جنگ دشمن را در مقابلمان می‌دیدیم، اما الان نمی‌بینیم، اسلام همیشه بعد از نبرد ها ضربه خورده و آدم ها جدا شدند، لذا نبرد فرهنگی از نبرد نظامی سخت تر و مهم تر است.

,

جانشین نیرو دریایی سپاه تاکید کرد: امروز اصحاب رسانه ما به عنوان سربازان جبهه فرهنگی در پرداختن به مسئله دفاع مقدس و راهیان نور اثرگذار هستند.

,

انتهای پیام/ 

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه