اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سپیدان خبرداد؛

ثبت نام بیش از 1000نفر داوطلب در شهرستان سپیدان

ثبت نام بیش از 1000نفر داوطلب در شهرستان سپیدان
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سپیدان از ثبت نام یک هزار و ۸۹ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون، شبیر زارع خفری فرماندار ورئیس ستاد انتخابات شهرستان سپیدان  در گفتگو با خبرنگار ماضمن تبریک سال جدید وپایان یافتن ثبت نام داوطلبین  پنجمین دوره شورای اسلامی شهر وروستا اظهار داشت : حضور پرشور در ثبت نام زمینه رقابت انتخاباتی در راستای مردم سالاری دینی وتحقق منویات مقام معظم رهبری وخواست دولت خدمتگزار را فراهم نمودندتشکر وقدردانی نموده وهمچنین با تقدیر از عوامل اجرایی امر انتخابات  شهرستان اظهار داشت:بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در این شهرستان فراهم گردیده است که در همین راستا به حمد الله ۱۰۸۹نفر داوطلب شهری و روستایی در سپیدان ثبت نام نمودند که از این تعداد ۱۰۰۸ نفر در مناطق روستایی و۸۱نفر درحوزه شهری بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

فرماندار سپیدان با اشاره به استقبال خوب متقاضیان در ثبت نام  انتخابات شوراهای شهر و روستا در سپیدان افزود:از ۸۱ نفر داوطلب  شهری ۳۱ نفر در شهر اردکان ،۲۹ نفر در شهر هماشهر و ۲۱ داوطلب نیز در شهر هرابال بیضا نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهری شدند که از این تعداد ۵نفر زن و۷۶ نفر مرد می باشند.

,

زارع خفری رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان استقبال مناسب داوطلبان از ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نشانه برگزاری باشکوه و حضور گسترده مردم در انتخابات اردیبهشت ماه دانست واضافه کرد؛از تعداد کل داوطلبین شورای روستا ۴۶۱نفر در بخش بیضا،۳۰۳نفر بخش مرکزی و۲۴۴نفر در بخش همایجان هستند که از این تعداد ۳۴ نفر زن ومابقی را داوطلبین مرد تشکیل می دهند.

,

وی با یادآوری اینکه تعداد بانوان داوطلب در این دوره ۷۷ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: درمجموع در این دوره شاهد افزایش ۱۳٫۵درصدی درآمار شرکت کنندگان بوده ایم.

,

زارع خفری در پایان خواستاررعایت اخلاق مداری وقانونمندی همه داوطلبین وهمچنین همکاری آنان با ستاد انتخابات شهرستان شد تا زمینه  برگزاری انتخابات سالم وپرشور ونشاط که مهمترین شاخصه نظام جمهوری اسلامی است در سپیدان فراهم گردد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه