اخبار داغ

۷۰۳ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان سیاهکل ثبت نام کردند

۷۰۳ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان سیاهکل ثبت نام کردند
فرماندار سیاهکل گفت: تعداد ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی در شهرهای سیاهکل و دیلمان، بخش مرکزی سیاهکل و بخش دیلمان و پیرکوه به حد نصاب رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل، با اعلام پایان زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: تعداد ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی در شهرهای سیاهکل و دیلمان، بخش مرکزی سیاهکل و بخش دیلمان و پیرکوه به حد نصاب رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی افزود: در شهر سیاهکل ۳۸ نفر، در شهر دیلمان ۲۱ نفر، در بخش مرکزی سیاهکل از مجموع ۶۷ روستا ۳۹۰ نفر و در بخش دیلمان و پیرکوه از مجموع ۴۶ روستا ۲۵۴ نفر برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرده اند.

,

فرماندار سیاهکل ضمن تشکر از افرادی که برای ساخت شهر و روستای خود در این انتخابات داوطلب شده اند، گفت: پس از احراز صلاحیت داوطلبین؛ اسامی آنها پس از طی مراحل قانونی و چارچوب حفظ مقررات انتخابات به صورت رسمی اعلام می شود.

,

اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در شهرستان سیاهکل اتخاذ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه