اخبار داغ

به منظور شرکت در نمایشگاه مخترعین ۲۰۱۷ سوییس؛

دانش آموز مخترع بندرعباس راهی ژنو شد

دانش آموز مخترع بندرعباس راهی ژنو شد
مبینا وطن خواه دانش آموز نخبه هرمزگانی و نفر سوم جشنواره خوارزمی به منظور ارائه علمی در مورد دستگاه تشخیص نشتی سیالات خود در نمایشگاه نمایشگاه مخترعین ۲۰۱۷ سوییس امروز هفتم فروردین ماه راهی ژنو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ اصغربهرامی سعادت آبادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در آئین بدرقه دانش آموز مخترع ناحیه یک بندرعباس گفت: در آستانه سال جدید با افتخار مبینا وطن خواه دانش آموز مخترع مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس و پژوهشگر برتر استان به لطف خدا و کمک مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک و استان هرمزگان به سوییس اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: مبینا وطن خواه دانش اموز نخبه هرمزگانی و نفر سوم جشنواره خوارزمی می باشد که به منظور ارائه علمی در مورد دستگاه تشخیص نشتی سیالات که توسط خود او اختراع و به ثبت رسیده است در جشنواره مخترعین سویس حضور می یابد.

,

به گفته بهرامی، این دانش آموز مخترع و پرتلاش امروز هفتم فروردین ماه در نمایشگاه مخترعین ۲۰۱۷ سوییس به عنوان سفیر علمی کشورمان و ارایه طرح علمی اختراعی خود(دستگاه تشخیص نشتی سیالات) و کسب تجربه و بازدید از دیگر اختراعات و تکنولوژی های نوین ۲۰۱۷ مخترعین جوان دیگر کشورها از فرودگاه بندرعباس ،عازم تهران و پس ازآن عازم دبی و صبح روز بعد از دبی عازم ژنو خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه