اخبار داغ

در بازرسی از مراکزخدمات سفرهای نوروزی شهرستان نی ریز مطرح شد؛

تقدیر و دستور رفع هر چه سریعتر مشکلات موجود در بازرسی از مراکز خدماتی سفرهای نوروزی

تقدیر و دستور رفع هر چه سریعتر مشکلات موجود در بازرسی از مراکز خدماتی سفرهای نوروزی
فرماندار شهرستان نی ریز در بازرسی از مراکز خدماتی در ایام نوروز ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش های انجام شده خواست تا هرچه سریعتر در خصوص مرتفع شدن مشکلات موجود اقدام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز، رئیس و کمیته های ستاد اجرائی خدمات سفر بصورت جمعی از مراکز خدماتی در ایام نوروز بازرسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

 

,

حمیدرضا هادی مسوول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: طبق هماهنگی دبیرخانه ستاد اجرائی خدمات سفر فرماندارو رییس ستاد به همراه کمیته های ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان ضمن بازرسی از مراکز خدماتی را از نزدیک مشاهده و بررسی کردند.

,


وی ادامه داد : با توجه به شرایط بارش ها و نزول رحمات الهی و لزوم هماهنگی های بیشتر جهت کمک به میهمانان نوروزی فرماندار شهرستان به همراه کلیه کمیته های ستاد با حضور در دفتر اطلاعات گردشگری ضمن خسته نباشید به کارکنان و مسوولان در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

,
,

 

,

مسوول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز افزود: فرماندار از کلیه مسوولان و رؤسای کمیته ها با توجه به شرایط موجود با بسیج نمودن همه امکانات و نیروها نسبت به ارائه هر چه بهتر خدمات به میهمانان نوروزی اقدام نمایند .

,


هادی افزود : در ادامه ضمن بازرسی از مراکز هلال احمر ، نیروی انتظامی ، پلیس راه ، طرح آرامش بهادی ، غرفه های فرهنگی و هنری ،کمپینگ های موقت مسافران و بوستان ها و پارک ها و خسته نباشید به همه اعضاء و ابزار رضایت از خدمات توصیه هایی را به مراکز اعلام نمودند .

,
,


هادی خاطر نشان کرد: حضور فرماندار به همراه رؤسای کمیته های ستاد اجرائی خدمات سفر ضمن قوت قلب به کارکنان و مجموعه های در حال فعالیت در ستاد باعث شد وی و سایر اعضاء از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و کمبودهای موجود قرار گرفته و به مسوولان اعلام نمایند که نسبت به مرتفع نمودن هر چه سریعتر مشکلات اقدام نمایند .

,
,


هادی در پایان گفت :  ضمن تشکر از حضور فرماندار و رؤسای کمیته ها کلیه اعضاء سعی و تلاششان را جهت انجام هر چه بهتر خدمات به میهمانان نوروزی بکار بسته و انشاالله همه میهمانان با خاطره ای خوب شهرستان نی ریز را ترک نمایند .

,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه