اخبار داغ

سلیمان کرمی فرماندار ویژه فسا مطرح کرد؛

آمار نهایی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و‌ روستا در شهرستان فسا

آمار نهایی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و‌ روستا در شهرستان فسا
ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا که طبق جدول زمان‌بندی از روز سی‌ام اسفند امسال آغاز شده بود امروز پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسایی، سلیمان کرمی فرماندار ویژه فسا گفت: در ساعت ۲۴ یکشنبه ۶ فروردین ۹۶ مهلت ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به پایان رسید، که 766 نفر اقدام به ثبت نام نمودند.
وی افزود: در شهر فسا ۱۰۱ داوطلب،  زاهدشهر  ۱۸ داوطلب  و شهر ششده  ۱۰ داوطلب  ثبت نام نموده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فسایی,
,

کرمی تصریح کرد: در شهر قره بلاغ ۱۶ داوطلب ، شهر نوبندگان ۱۰ داوطلب و در  میانشهر نیز ۱۱ داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.

,

وی درباره تعداد داوطلبین شورای اسلامی روستاهای شهرستان  فسا نیز گفت: در بخش  ششده قره بلاغ ۱۳۰ داوطلب  در  بخش  شیبکوه ۱۰۰ داوطلب ، بخش نوبندگان۱۰۰ داوطلب و در بخش  مرکزی فسا نیز ۲۷۰ داوطلب ثبت نام کرده و برای حضور در بین کاندیداها اعلام آمادگی کرده اند.

,

لازم به ذکر است تایید صلاحیت کاندیداهای این انتخابات از طریق استعلام چهارگانه و بعد از تایید هیات‌های اجرایی و به دنبال آن هیات‌های نظارت انجام می‌شود

,

تعداد کل حوزه های انتخابیه شهرستان . 96 حوزه شامل 86 حوزه روستایی،4 حوزه عشایر و 6 حوزه شهری خواهد بود.

,

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها از روز 30 اسفند (20 مارس) آغاز و مطابق قانون پس از یک هفته دیشب (یکشنبه) به پایان رسید.

,

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس دهم  29 اردیبهشت 1396 (19 مه) برگزار می شود.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه