اخبار داغ

نامگذاری سال آزمونی برای ارزیابی میزان عمل گرا بودن مسئولان است

نامگذاری سال آزمونی برای ارزیابی میزان عمل گرا بودن مسئولان است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه نامگذاری سال ۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال همچنان بر اولویت و ضرورت تعهد به ارکان و الزامات اقتصاد مقاومتی تاکید دارد، گفت:نامگذاری سال آزمونی برای ارزیابی میزان عمل گرا بودن مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: نامگذاری سال ۱۳۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال همچنان بر اولویت و ضرورت تعهد به ارکان و الزامات اقتصاد مقاومتی تاکید دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد: سال ۹۵ با همه فراز و نشیب ها و شیرینی ها و تلخی ها به اتمام رسید و اکنون، وقت بررسی کارنامه ها و عملکرد ها است، کارنامه ای که برای مسئولان ومتولیان امور بسیار حساس، ظریف و مهم است و از منظر پاسخگویی آنان در محضر خدا و مردم قابل ارزیابی است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد:  ِیکی از مهم ترین بخش های پاسخگویی و عملکرد مسولین توجه علمی و عملی به شعار سال و اهتمام ویژه به عملیاتی کردن آن است؛ موضوعی که بارها مورد تاکید و بعضا هشدار مقام معظم رهبری قرار گرفته و در واقع شعار سال را به میدان آزمونی برای ارزیابی میزان عملگرا بودن مسئولین تبدیل کرده است.

,

میرزایی افزود: از جمله این عرصه ها که با توجه به تحولات جهانی و اقتضاء داخلی بسیار حائز اهمیت بوده و هست شعار سال ۱۳۹۵ اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود که بر اساس آن مقاوم سازی اقتصاد هم بر اساس ضرورت دینی و انقلابی و هم در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در دستور کار قرار گرفت.

,

وی با بیان اینکه مسئولیا و مردم نسبت به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی منطبق بر مفاد سیاست های ابلاغی و تبیینی مقام معظم رهبری اقدام و عمل جدی و فراگیر می طلبد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول سال ۹۵ نیز بارها اصرار خویش بر اجرای شاخص های اقتصاد مقاومتی را روشن ساخته و مسئولین را به عملگرایی و فراخوانده و در آخرین روزهای سال ضمن تجلیل از گام های برداشته شده دولت را به پایبندی بیشتر و ارائه گزارش درباره اقتصاد مقاومتی ملزم کردند.

,

این عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان بیان کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال همچنان بر اولویت و ضرورت تعهد به ارکان و الزامات اقتصاد مقاومتی با دو رویکرد مهم تولید و اشتغال به عنوان دو اصل موثر و فوری در نظام اقتصادی کشور تاکید دارد .

,

میرزایی ادامه داد: هدف دیگر این نامگذاری برای این است که توجه مسئولان بخصوص دولت به اقدام و عمل جدی تر و نگاهی عملی تر برای رفع مشکلات بیکاری و موانع تولید داخلی و مهم تر از آن تمرکز تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها برای تقویت تولید داخل و فعال کردن تمامی ظرفیت های کشور برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی باشد.

,

وی عنوان کرد: نکته مهم این است که با توجه به فضای انتخاباتی ماه های نخست سال ۹۶ مسئولان باید ضمن مدیریت شایسته انتخابات مراقب باشند موضوع محوری سال یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تحت الشعاع فضای انتخاباتی قرار نگیرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود:شایسته تر اینکه اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی کردن آن به ویژه دو شاخص مهم تولید و اشتغال محور رقابت ها و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار گیرد تا همه حول محور اساسی و کلیدی اقتصاد مقاومتی به رقابتی سازنده و اصولی بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه