اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

در راه عدالت مانع ایجاد کرده اند/ پول پاروکردن عده‌ای در برابر محتاج‌بودن عده‌ای به نان شب نتیجه عدم دخالت در سرنوشتمان است

در راه عدالت مانع ایجاد کرده اند/ پول پاروکردن عده‌ای در برابر محتاج‌بودن عده‌ای به نان شب نتیجه عدم دخالت در سرنوشتمان است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عدم دخالت در سرنوشت خود اینگونه می شود که یک عده پول های آنچنانی را پارو می کنند و یک عده به نان شب خود محتاج می شوند و این نتیجه عمل خود ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیر  مسئول و خبرنگاران خاورستان اظهار کرد: اصولا رسانه ابزار خوبی است و یکی از نشانه های پیشرفت یک جامعه این است که مردم از شرایط موجود آگاه باشند زیرا این آگاهی در فرداهای آنان نقش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی با بیان اینکه همه چیز آفت دارد و رسانه نیز دچار آفت است، افزود: آفت رسانه این است که رسانه ها به جای اینکه حقایق مفید را برای جامعه خود منعکس کنند گزینشی، سیاسی کاری، مسائل خواب آور و تحریف کردن موضوعات را مطرح می کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اگر به بعد از انقلاب بنگریم، مشاهده می کنیم که آفت جامعه، رسانه های کاذب هستند و وقتی رسانه ها اینگونه باشند و تحریف کردن و گزینشی عمل کردند در دستور کارشان قرار گیرد و روی اهداف الهی و غیر انسانی تکیه کنند به مانند اینکه در چشم جامعه خاک بریزند، دید جامعه را می گیرند.

,

 

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر صداقت‌ها آنگونه که هست به جریان بیفتد دشمن برانگیزنیز خواهد بود، تصریح کرد: برخی مسائل در حوزه رسانه برای شما به وجود می آید و موانعی ایجاد می شود و باید برای بالاتر از این ها نیز خودتان را آماده داشته باشید.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه بعثت ها همیشه دشمن برانگیز بوده است زیرا با هواهای نفسانی مقابله می کند، ادامه داد: در گذشته می بینیم که شدیدترین برخوردها با پیامبران الهی که خبرهای الهی را بیان می کردند و رسانه الهی بوده اند، انجام گرفته است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: آنانی که با خدا بیعت کرده اند سرلوحه کارشان استقامت است.

,

 

,

آیت الله عبادی ابراز داشت: امور مریض‌گونه باعث می شود که یک جامعه‌ی انقلابی و آرمان خواه کارش به یأس انجامد و مردم بگویند که در انتخابات شرکت نمی کنیم در حالی که اگر شرکت نکنند دیگران برای آن ها سرنوشت تعیین می کنند و این مسائلی است که باعث توسط رسانه تفهیم شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه نظام اختیارات را به خودمان واگذار کرده است، گفت: مشکلات یا اینگونه است که در سرنوشتمان دخالت نکردیم و در حاشیه نشستیم و دیگران برایمان تصمیم گرفتند و یا اینکه در سرنوشت خود دقت لازم را نداشته ایم و نتیجه آن همینی است که اکنون می بینیم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: طبیعی است که اگر انسان اقدامات گذشته خود را ارزیابی کند نقاط قوت و ضعفی را مشاهده می کند و باید نقاط ضعف خود را اصلاح و به نقطه قوت تبدیل کند.

,

 

,

آیت الله عبادی افزود: عدم دخالت در سرنوشت خود اینگونه می شود که یک عده پول های آنچنانی را پارو می کنند و یک عده به نان شب خود محتاج می شوند و این نتیجه عمل خود ماست.

,

 

,

وی ادامه داد: اگر هم دخالت و هم دقت لازم را در انتخابمان داشته باشیم هیچ وقت به سرنوشت بدی گرفتار نمی شویم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از موضاعاتی که در مقابل خود دارید همان رسانه  هایی هستند که در چشم مردم خاک می ریزند و مانع دید آن ها می شوند و موضوعات را تحریف کرده و به میل خودشان کار می کنند.

,

 

,

آیت الله عبادی خاطر با بیان اینکه باید ببینید که رسانه های تحریف کننده به دنبال چه مواردی هستند و شما باید در نقطه مقابل آن ها حرکت کنید، ادامه داد: آن ها در صدد هستند که مردم بی تفاوت باشند و ناامیدشان کنند و وظیفه شماست که مردم را آگاه کنید تا نسبت به سرنوشتشان با تفاوت باشند و امیدشان را افزایش دهید.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: آن ها به دنبال این هستند که ملت به خواب رود تا کارشان را انجام دهند و مجموعه خود را به کرسی نشانند و در صدد هستند برای اینکه در صحنه پاسخگویی قرار نگیرند مسائل اصلی را به حاشیه برانند اما شما باید مردم را بیدار نگه دارید و مسائل اصلی را مطرح کنید.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: رسانه های تحریفگر در صدد هستند تا مسائل مبهم شعارگونه را که بیشتر به احساسات ربط دارد را مطرح کنند اما شما باید مسائل عقلانی و واقعات علمی را به مردم گوشزد کنید تا مردم در چارچوب شعار و وعده های دروغ و ابهامات قرار نگیرند.

,

 

,

آیت الله عبادی ادامه داد: کار رسانه های کاذب این است تا اینگونه القا کنند که اگر به این صورت عمل نشود جنگ خواهد شد در حالی که وقتی جنگ صورت می گیرد که خودمان را بترسانیم.

,

 

,

وی عنوان کرد: زمانی تهدید شده ایم که خودمان را در حالت انزوا قرار دادیم و هر زمانی که مسئولین در صحنه بوده اند دشمن خفه شده است و این تجریباتی است که در این مدت داشته ایم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی کار را دست انسان های کاردان و شجاع قرار دهیم دشمن خفه می شود و جرأت عرض اندام ندارد اما اگر مسئولی که حالت مریض‌گونه و محافظه کارانه دارد دشمن هر روز طلبکار است.

,

 

,

آیت الله عبادی افزود: جای رسانه های شما در جهت این اموری که نفع صحیحش عاید ملت گردد و خون شهدا ضایع نگردد و به آرمان های انقلاب توجه شود، لازم است زیرا این ها با این کیفیت، آرمان های انقلاب را زمین گیر کرده اند.

,

 

,

وی بیان کرد: اساس قانون اساسی و بعثت انبیاء الهی و مکتب اهل بیت بر عدل است اما چقدر مانع ایجاد کرده اند و بعد به دزدان هرچه قدر که دزدتر باشند می گویند ذخیره انقلاب و اینگونه تعبیر می کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همیشه حواستان باشد که در یکجا معامله کرده اید و آن هم با خداست و باید در این راستا آمادگی کامل با عوارضش را هم داشته باشید.

,

 

,

آیت الله عبادی بیان کرد: راهی که سلف صالح می روند هیچگاه پشیمانی ندارد زیرا در جلوی آن ها یا پیروزی حق است و یا فداشدن در راه حق و هر دو خیر هستند.

,

 

,

وی ابراز داشت: برای اینکه به ناحق مهر سکوت بر لب شما بزنند، پرونده درست می کنند و رفع  مانع می شود مشروط بر اینکه از شما شکایت نشود در حالی که شکایت می کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: شکایت کردن بدون اینکه بفهمند درست بوده است یا خیر آیا حرف حقی است؟ و اینگونه می خواهند زبان مردم و رسانه ها را ببندند که صحبت هایی با آن ها داریم و بی تفاوت از آن نخواهیم گذشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه