اخبار داغ

شبکه manoto ارگان رسانه‌ای تشکیلات یهودیان فعال آزاد

شبکه manoto ارگان رسانه‌ای تشکیلات یهودیان فعال آزاد
شبکه به‌اصطلاح من و تو که با بودجه دولت انگلیس و با حمایت اربابان رسانه‌ای بی‌بی‌سی شکل گرفت از همان ابتدا آرشیو بی‌بی‌سی فارسی در اختیار این شبکه قرار داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،در این شبکه حرف‌هایی زده می‌شود که دست‌اندرکاران شبکه بی‌بی‌سی فارسی به علت خبری بودن شبکه نمی‌توانند این‌گونه آن را مطرح کنند. البته نکته‌ای که کاملاً واضح است تمرکز بر سبک زندگی غربی در این شبکه و ترویج آن در بین ایرانیان مسلمان است که نباید آن را نادیده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز, حرف‌هایی, می‌شود, دست‌اندرکاران, بی‌بی‌سی, نمی‌توانند, این‌گونه, مطرح, نکته‌ای, کاملاً,
 
,
, ,

شرکت تلویزیونی مرجان از سال ۲۰۰۹ با هدف راه‌اندازی و توسعه سری شبکه‌های فارسی‌زبان جدید در دنیای رسانه تأسیس شد. تاکنون فقط شبکه «من و تو» توسط این شرکت تلویزیونی افتتاح گردیده که برنامه‌های آن در استودیوی اصلی شهر لندن ضبط و پخش می‌شود.

, ۲۰۰۹, با, , هدف, فارسی‌زبان, تاکنون,

این شبکه توسط دو تن از اعضای اپوزیسیون به نام‌های کیوان و مرجان عباسی تأسیس شده است. ایده اصلی این شبکه و شرکت مرجان تی وی اولین بار در شورای مرکزی اتحاد جمهوری خواهان ایران که شاخه‌ای از تشکیلات YFA یا یهودیان فعال آزاد در هلند است مطرح شد و در آن شورا تصمیم بر این گرفته شد که دو تن دو نفر از اعضای فعال تشکیلات اتحاد جمهوری خواهان که البته سابقه کار و فعالیت رسانه‌ای داشته‌اند به نام‌های کیوان عباسی و مرجان عباسی برای تأسیس شبکه‌ای مستقل انتخاب شوند. نحوه فعالیت و کار این شبکه می‌بایست با سایر شبکه‌های هم‌طراز متفاوت می‌بود لذا بعد از جلسات مختلف ایده تأسیس شبکه من و تو مطرح شد و در ۶ آبان ۱۳۸۹ این شبکه بر روی آنتن رفت.

, دو, اپوزیسیون, نام‌های, تأسیس, شاخه‌ای, دو, دو, رسانه‌ای, داشته‌اند, نام‌های, تأسیس, شبکه‌ای, می‌بایست, شبکه‌های, هم‌طراز, می‌بود, تأسیس, ۶, , آبان, , ۱۳۸۹,

چندی پیش حسن اعتمادی یا همان سهراب در گفتگویی که بعدها به طرز ناشیانه‌ای آن را تکذیب نمود ادعا کرد که در اوایل کار شبکه من وتو از مدیران اجرایی این شبکه بوده ولی بعدها مشخص شد که وی از این شبکه اخراج شده است. دلیل اخراج وی نیز گفته شد که وی با پانته‌آ مدیری یکی از مدیران تشکیلات کی اف ای  ارتباطاتی را داشته و ازآنجایی‌که در این تشکیلات که مجموعه بالادستی شبکه من تو است کسی از خیر یهودی‌ها نمی‌تواند با شخصی یهودی ارتباط داشته باشد بنا بر این حسن اعتمادی به دلیل خیانت به قوانین تشکیلات از این شبکه اخراج شد ولی به دلیل داشتن سوابق سیاسی در تشکیلات اتحاد جمهوری خواهان هنوز فعالیت می‌کند.

, ناشیانه‌ای, بعدها, پانته‌آ, اف, ازآنجایی‌که, بالادستی, یهودی‌ها, نمی‌تواند, یهودی, بنا, , بر, , این, می‌کند,

البته دلیل دیگر این بد خالقی با سهراب اعتمادی نارضایتی رها اعتمادی از مدیران من وتو از وصلت پدرش با پانته‌آ مدیری است که وی پس از جدا شدن از پدرش و قهر با وی مقدمات جدایی وی را از این شبکه فراهم نمود.

, پانته‌آ, مدیری,

گفته می‌شود تشکیلات وای اف ای مقدمات کار من وتو را اعم از هزینه‌ها،برنامه‌ها، بخش آرشیو، مکان و ساختمان، تجهیزات و حتی انتخاب مجریان و عوامل و دست‌اندرکاران را فراهم کرد و شبکه من و تو بعد از ۶ ماه تأسیس شد. البته حسن اعتمادی در این خصوص گفته بود که این سرمایه‌ها با رایزنی برخی از مدیران این شبکه با مقامات پنتاگون و وزارت امور خارجه آمریکا انجام‌گرفته و هم اکنون این نهادها از این شبکه حمایت حداکثری دارند

, می‌شود, اف, هزینه‌ها, برنامه‌ها, مکان, دست‌اندرکاران, ۶, تأسیس, سرمایه‌ها, انجام‌گرفته, هم, , اکنون, نهادها,

تمامی گردانندگان شبکه من و تو یا بهائی و یا یهودی هستند. آنها اعلام کردند که امتیاز برنامه بفرمایید شما را  از شرکت انگلیسی خریده‌اند و کوچک‌ترین اشاره‌ای به مذهب و عقیده آنها نکردند در حالی که شرکت سازنده این برنامه یهودی بوده و  تشکیلاتYFA با یک رایزنی بسیار ساده امتیاز آن در اختیار این شبکه قرار داد بدون اینکه کوچک‌ترین هزینه‌ای خرج شود.

, بهائی, شما, , را, خریده‌اند, کوچک‌ترین, اشاره‌ای, در, , حالی, , که, یک, بسیار ساده, قرار, , داد, کوچک‌ترین, هزینه‌ای,

طریقه فعالیت گروه وای اف ای و اتحادیه جمهوری خواهان و جذب افراد به این شبکه این‌گونه  است که در ابتدا با ظاهر عوام‌فریبانه افراد سیاسی و فرهنگی را جذب کرده و سپس بعد از گذشت مدتی آنها را با شرایط گروه آشنا کرده و در ابتدا آنها را با وعده‌های مسئولیت‌های چنین و  چنانی در آینده ایران فریب داده و سپس آنها را به عضویت تشکیلات درآورده و به‌مرور هر چه دارند و ندارند را به‌صورت ماهیانه از آنها می‌گیرند.
در این شبکه زنان و مردانی که وارد می‌شوند تا ۵ سال حق ازدواج و یا فرزند آوری را ندارند و به صورت ماهیانه هم باید افرادی را به این شبکه معرفی نمایند. به همین دلیل است که افرادی که در این شبکه کار می‌کنند هیچ‌گاه تاکنون به‌صورت رسمی در این شبکه ازدواج‌نکرده‌اند به جز معدود افرادی مثل پانته آ مدیری که خود از گردانندگان اصلی این شبکه است و مسئول جذب و نظارت برزنان این شبکه را بر عهده دارد. وی در تشکیلات وای اف ای نیز همین مسئولیت را دارد.

, اف, این‌گونه, عوام‌فریبانه, وعده‌های, مسئولیت‌های, درآورده, به‌مرور, به‌صورت, می‌گیرند.,
, می‌شوند, ۵, به, , صورت, می‌کنند, هیچ‌گاه, تاکنون, به‌صورت, ازدواج‌نکرده‌اند, به, , جز, پانته, , آ, برزنان, اف,

پانته‌آ مدیری اگرچه به‌ظاهر سردبیری و مجری‌گری برنامه  اتاق خبر را به عهده دارد اما در باطن کلیه فعالیت‌های زنان و دختران در شبکه من و تو (که از اعضای شورای هماهنگی اتحاد جمهوری خواهان ایران (اجا) هستند) به عهده پانته آ مدیری است و البته این قسمتی از فعالیت‌های او به شمار می‌رود.

, پانته‌آ, اگرچه, به‌ظاهر, مجری‌گری, فعالیت‌های, اجا, پانته, , آ, فعالیت‌های, می‌رود,

به دلیل عدم پخش تبلیغات این را هم باید افزود که این شبکه هیچ‌گونه بازگشت سرمایه‌ای را برای حامی یا حامیان احتمالی‌اش ندارد و به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری یک طرفه باید به آن نگاه کرد.

, هیچ‌گونه, سرمایه‌ای, احتمالی‌اش, به‌عنوان, یک, سرمایه‌گذاری, یک, , طرفه,

به همین دلیل است که تمامی مخاطبان این شبکه نسبت به محتوای تولیدی این شبکه باید حساسیت به خرج دهند و پشت پرده پنهان آن را یک با دیگر کاوش نمایند.

, یک, کاوش,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه