اخبار داغ

رئیس فدراسیون فوتبال:

یزد قطب فوتبال ساحلی کشور است

یزد قطب فوتبال ساحلی کشور است
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: معتقدم یزد با تمام ظرفیتش می تواند در فوتبال ساحلی سرمایه گذاری بیشتری کند و توانمندی بیشتری از خود نشان بدهد زیرا من یزد را قطب فوتبال ساحلی می بینم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس فدراسیون فوتبال که برای افتتاح نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاههای جهان در یزد حضور یافته بود در مصاحبه با یزدرسا گفت: فوتبال ساحلی در یزد می تواند به یک قطب تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مهدی تاج تاکید کرد: امروز تیم گلساپوش یزد از یکی از محلات این شهر آمده اما یکی از بهترین تیم های حال حاضر کشور است. لذا معتقدم یزد با تمام ظرفیتش میتواند در فوتبال ساحلی سرمایه گذاری بیشتری بکند و توانمندی بیشتری از خود نشان بدهد چرا که من اینجا را قطب فوتبال ساحلی می بینم.

,

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال سالحلی باشگاه های جهان به میزبانی یزد ابراز امیدواری کرد: انشالله که سال آیند جام ما گسترش بیشتری داشته باشد و بتوانیم جام را به 8 تیم گسترش بدهیم.

,

تاج امکانات ورزشی یزد را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: یزد بالاخره صنعت خوب و بالتبع امکانات خوبی دارد. خوشبختانه سال آینده بحث مالیات هم کمک می کند که صاحبان صنایع بتوانند از معافیت مالیاتی در توسعه ورزش استفاده کنند، که این امر خیلی به ورزش یزد کمک خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: البته باید روی فوتبال و فوتسال هم سرمایه گذاری جدی شود. برای مثال قبلاً یزد یک تیم لیگ برتری هم داشته و می تواند باز هم داشته باشد.

,

گفتنی است عصر دیروز نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاههای جهان در مجموعه سلمان محمود آباد یزد آغاز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه