اخبار داغ

فرماندار فیروزآباد خبر داد

ثبت‌نام ۶۲۴ داوطلب فیروزآبادی در انتخابات شوراهای شهر و روستا

ثبت‌نام ۶۲۴ داوطلب فیروزآبادی در انتخابات شوراهای شهر و روستا
فرماندار فیروزآباد از ثبت‌نام ۶۲۴ داوطلب این شهرستان طی دوره ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فیروزنا: ابراهیم استوار میمندی امروز در نشست خبری با اهالی رسانه بابیان اینکه ثبت‌نام از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا سی‌ام اسفندماه سال 95 آغاز و تا پایان ششم فروردین‌ماه ۹۶ صورت گرفت، اظهار داشت:با فعالیت ۱۴ کاربر، ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهرها و بخش مرکزی فیروزآباد و میمند انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فیروزنا,


وی افزود: این کاربران کار ثبت‌نام از داوطلبان را از سی‌ام اسفندماه 95 آغاز کرده‌اند که تا پایان دوره ثبت‌نام، در شهر فیروزآباد ۷۷ نفر و شه  میمند ۱۷ نفر، ثبت‌نام کرده‌اند.

,
,


فرماندار فیروزآباد اضافه کرد: ثبت‌نام این دو شهر در فرمانداری این شهرستان صورت گرفت و ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای روستاها در بخشداری‌های مربوطه انجام شد.

,
,


استوار میمندی خاطرنشان کرد: در این دوره ثبت‌نام از روستاهای بخش مرکزی فیروزآباد ۲۹۹ نفر، روستاهای بخش میمند ۲۳۱ نفر، داوطلب پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای این بخش‌ها شده‌اند.

,
,


وی بیان کرد: درمجموع ۶۲۴ نفر برای شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند که بعد از ثبت‌نام از داوطلبان تأیید صلاحیت آن‌ها انجام می‌شود و بعد از پایان تأیید صلاحیت‌ها نیز یک هفته فرصت دارند تبلیغات خود را آغاز کنند.

,
,


این مسؤول افزود: انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراها 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

,
,


فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: سیستم انتخابات در کشور بر عهده وزارت کشور است و با نظارت مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.

,
,


نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد بیان کرد: داوطلبان انتخاباتی شهر و روستا از ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال به‌عنوان کاندیدای شهر یا روستا تا ۲۷ این ماه اجازه تبلیغات دارند.

,
,


وی با اشاره به آمار مدرک تحصیلی تعداد داوطلبان شهر و روستای انتخابات شهرستان فیروزآباد گفت: از مجموع ۶۲۴ داوطلب شهر و روستا ۳۵۹ نفر مدرک تحصیلی خواندن و نوشتن، ۷۶ نفر دیپلم، ۲۳ نفر کاردانی، ۱۲۷ نفر کارشناسی، ۳۵ نفر کارشناسی ارشد، سه نفر دکتری و یک نفر مدرک حوزوی دارند.

,
,


رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزآباد با اشاره به مدرک تحصیلی داوطلبان شورای شهر فیروزآباد و میمند تصریح کرد: مدارک تحصیلی داوطلبان شورای شهر فیروزآباد و میمند یک نفر سواد خواندن و نوشتن، سه نفر دیپلم، سه نفر کاردانی، ۵۷ نفر کارشناسی، ۲۷ نفر کارشناسی ارشد، دو نفر دکتری و یک نفر مدرک حوزوی دارند که برای تائید صلاحیت آنان در انتخابات مراحل قانونی را طی می‌کنند و تا پیش از تبلیغات به آنان اعلام خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه