اخبار داغ

از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون؛

دستگیری ۴۵ خرده فروش و ۱۰۰ معتاد متهاجر در زابل

دستگیری ۴۵ خرده فروش و ۱۰۰ معتاد متهاجر در زابل
فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۴۵ خرده فروش و ۱۰۰ معتاد متهاجر در شهرستان زابل دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا سرهنگ غلامرضا نجابت ابراز داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی به همت ماموران انتظامی طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان زابل اجرا شده است که در این راستا چهار عدد اسلحه کشف و ۴۵ خرده فروش مواد مخدر، ۱۰۰معتاد متجاهر و ۶۶ نفراتباع بیگانه غیرمجاز را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: طرح پاکسازی مناطق عملیاتی در شهرستان زابل به منظور رفاه حال مردم، افزایش امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده اجرا شده تا از این طریق تعطیلات نوروز همراه با امنیت خاطر سپری شود.

فرمانده انتظامی زابل با بیان اینکه، ۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۴دستگاه خودروی متخلف توقیف شده است خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان زابل در راستای ایجاد نظم و امنیت در سطح منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

فرمانده انتظامی زابل در ادامه از دستگیری یک جاعل در شهرستان زابل خبر داد و گفت: این فرد با مراجعه به پارکینگ فردوسی با مدارک جعلی قصد رفع توقیف و آزاد سازی موتورسیکلت خود را داشته که با هوشیاری ماموران در شناسایی وی این فرد دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه