اخبار داغ

یادداشت/ عباسعلی نورا

نماینده ای که تنها نامه نگاری را به عنوان عملکرد بیان می کند باید بحال مردم دیارش اشک ریخت

نماینده ای که تنها نامه نگاری را به عنوان عملکرد بیان می کند باید بحال مردم دیارش اشک ریخت
نامه، بیل و کلنگ کار دشواری نیست و تاریخ مجلس موید این است که نمایندگان ناتوان بیشترین حجم مکاتبه را داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ آنچه مهم است خلق ایده برای برون رفت از مشکلات مبتلا به منطقه در محله نخست و پس از آن نیز تدوین راهکارها و برنامه های عملیاتی ایده ها، ایجاد بستر اقدام و عمل به برنامه ها، اجرا آنها و در پایان نظارت بر اجرای آنهاست.

متاسفانه بعضی ها به اصول اولیه وظایف ذاتی خود بیگانه اند و هنوز تفاوت بین صف و ستاد را تشخیص نمی دهند و در مقام ستاد همان تفکر صف را دارند و بعضی هم هنوز قواعد بازی تقنین و قوه اجراییه را نابلدند به همین دلیل خیلی ها اعتقاد دارند که ای کاش عوامل اجرایی دوره تقنینی را طی می کردند.

آنچه کشور را در رکود و چالش قرار داده است تفکر های پوپولیستی و شعار های کاذب و غیر علمی است راوی نقل میکرد از صاحب منسبی که خیلی اظهار فضل میکرد سوال شد که برنامه های شما در دوره نمایندگی چیست پاسخ داد که این چه حرفی است که من برنامه های خودم را اعلام کنم که دیگران کپی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,

این بحث از دو منظر حایز اهمیت است اولا پنهان کردن ایده ها و برنامه جهت انتقال به دیگران یک سیاست غرب زدگی است تا مردم را در هاله ای از ابهام و نا آگاهی قرار دهند که خیانت نابخشودنی است.

,

ثانیا اگر خالی بندی باشد و طرف صاحب تفکر و ایده و برنامه نباشد این نیز خیانت به مردم و از مظاهر تزویر و خلف شرع میباشد که خیانت نابخشودنی است اینجاست که مردم چهره واقعی این افراد را زمانی خواهند فهمید که خیلی دیر شده است.

بیاییم با هم عهد کنیم که به برنامه ها و قابلیت های اجرایی رای بدهیم نه به شهرت های کاذب و شعار های پوپولیستی.

انتهای پیام /

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه