اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای"پیوست+تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای"پیوست+تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان کهگیلویه به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان کهگیلویه به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه,

کمپین «نه به تصادفات جاده ای» که امسال برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود با استقبال پرشور مردم و مسئولان در سه روز ابتدایی، بیش از 10 هزار نفر را با خود همراه کرده است.
در ادامه برگزاری "کمپین نه به تصادفات" سید موسی  خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، علی پوزش فرماندار کهگیلویه  و جمعی از مسئولان کهگیلویه به این کمپین پیوستند.
بر این اساس علاقه مندان می‌توانند از طریق ربات تلگرامی safarsalem_bot@ پوستر اختصاصی خود را طراحی کنند و عضو این کمپین شوند. اعضای کمپین نه به تصادفات جاده ای متعهد می‌شوند برای سلامتی خود، خانواده و دیگران در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند. سرعت مجاز را رعایت کنند و  سبقت غیرمجاز نگیرند.

,
,
,

در این میثاق نامه افراد متعهد می شوند سرعت مجاز را رعایت کرده، سبقت غیر مجاز نگیرند، کمربند ایمنی را ببندند، از تلفن همراه استفاده نکنند و مواردی که موجب ایجاد تصادف در جاده می شود را رعایت کنند.

,
 
,
 
,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه