اخبار داغ

روسای ادارات آموزش و پرورش خشکبیجار و خمام با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان دیدار کردند

روسای ادارات آموزش و پرورش خشکبیجار و خمام با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان دیدار کردند
در هفتمین روز از سال جدید شمسی و در آغاز شروع فعالیت کاری در سال نو، هادی علیجانی و محمود کنعانی ریاست اداره آموزش و پرورش خشکبیجار و خمام به همراه جمعی از همکاران اداری به دیدار حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خوبان؛ در هفتمین روز از سال جدید شمسی و درآغاز شروع فعالیت کاری در سال نو، هادی علیجانی و محمود کنعانی ریاست اداره آموزش و پرورش خشکبیجار و خمام به همراه جمعی از همکاران اداری به دیدار حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان رفته و فرارسیدن بهار طبیعت را تبریک گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان,

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این دیدار گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، نگاه دولت به آموزش و پرورش ، راهبردی است و بسیاری از منابع تخصیصی به آموزش و پرورش با کمترین کسری، جذب شده است. وی خاطرنشان کرد: دولت تاکنون بسیاری از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کرده است که امیدواریم مطالبات باقیمانده هم در کمترین زمان ممکن ادا شود.

,

در این دیدار نیز غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از روسای ادارات مناطق آموزش و پرورش مناطق گیلان نیز حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه