اخبار داغ

استاندار گلستان:

روح و باطن انتخابات ارجعیت دارد/ باید امانتدار مردم باشیم

روح و باطن انتخابات ارجعیت دارد/ باید امانتدار مردم باشیم
استاندار گلستان گفت: روح و باطن انتخابات نسبت به ظاهر آن برای ما ارجعیت دارد و همانطور که در گذشته ثابت کردیم، امانتدار خوبی برای مردم خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، حسن صادقلو در دیدار با اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کلاله گفت: اصولا انتخابات از دو بعد ظاهری و باطنی تشکیل شده است که از نظر ما بعد روحی و باطنی آن نسبت به ظاهر انتخابات از ارجعیت بیشتر برخودار می باشد چرا که انتخابات یک امر قیامتی است که ظرفیت های زمانی و زمینی را شامل می شود و این مهم با انتخاب افراد شایسته به موفقیت منتج می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی با تاکید فراوان بر اینکه باید زمینه های حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود، گفت: باید انتخابات پیش رو طوری پیش برود که موازین انقلاب و نظام در آن حفظ شود.

,

استاندار گلستان یاداور شد: انتخابات گذشته هیچ کشته ای در برنداشت و حضور پرشور مردم در استان گلستان نیز تحسین مسئولین کشوری را نسبت به بصیرت مردم این استان برانگیخت و در کنار آن خواسته مقام معظم رهبری نیز که همان حضور حداکثری است، محقق شد.

,

صادقلو اشاره ای به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها داشت و تصریح کرد: باید در انتخابات پیش رو شایستگی ملاک انتخاب افراد باشد نه قومیت و جناح سیاسی.

,

وی قول های انتخاباتی را کلک و فریب انتخاباتی دانست و گفت: قول، رانت و دیگر امثال آن شایستگی ایجاد نمی کند و قول انتخاباتی دادن به مردم، توجه نکردن به بصیرت و فرهیختگی آنها است.

,

استاندار گلستان گفت: باید شوراها بسوی کارامد شدن سوق پیدا کنند و اگر جز این باشد، به اصل شورا خدشه وارد می شود.

,

 

,

kalalekhabar_1.jpg

, kalalekhabar_1.jpg,

kalalekhabar_2.jpg

, kalalekhabar_2.jpg,

kalalekhabar_3.jpg

, kalalekhabar_3.jpg,

kalalekhabar_4.jpg

, kalalekhabar_4.jpg,

kalalekhabar_5.jpg

, kalalekhabar_5.jpg,

kalalekhabar_6.jpg

, kalalekhabar_6.jpg,

kalalekhabar_7.jpg

, kalalekhabar_7.jpg,

kalalekhabar_8.jpg

, kalalekhabar_8.jpg,

kalalekhabar_9.jpg

, kalalekhabar_9.jpg,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه