اخبار داغ

چه تعداد متکدی زن از سطح شهر سنندج جمع آوری شدند ؟

چه تعداد متکدی زن از سطح شهر سنندج جمع آوری شدند ؟
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: سال گذشته 268 متکدی از سطح شهر جمع آوری شدکه از این تعداد 146 نفر مرد و 122 نفر هم زن بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از اجرای ویژه طرح جمع آوری وساماندهی متکدیان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت : در راستای زیبا سازی سطح شهر افراد بی سرپناه وکارتن خواب تا 20 فروردین ماه سالجاری در مرکز متکدیان این شهرداری اسکان داده می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت : یکی از برنامه های این شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان و پاکسازی معابر از وجود متکدیان اجرای طرح جمع آوری وساماندهی متکدیان است.

,
,


مهندس آرش رخزادی بیان کرد : اکیپ های اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در ایام تعطیلات نوروز بصورت شبانه روزی در سطح شهر در حال اجرای طرح جمع آوری متکدیان وافراد بی سرپناه هستند.

,
,


وی گفت : امسال با هدف رفاه حال مسافران نوروزی علاوه بر اجرای طرح جمع آوری متکدیان نسبت به اسکان افراد بی سرپناه وافراد کارتن خواب تا 20 فروردین ماه سالجاری نیز اقدام نمودیم.

,
,


مهندس رخزادی در خصوص عملکرد سال گذشته طرح جمع آوری وساماندهی متکدیان اعلام کرد : سال گذشته 268 متکدی از سطح شهر جمع آوری شدکه از این تعداد 146 نفر مرد و 122 نفر هم زن بودند.

,
,


وی تصرح کرد : 166 نفر از متکدیان جمع آوری شده در سال گذشته با اخد تعهد کتبی از مجتمع ترخیص شدند و 51 نفر هم از متکدیان به شهرستانهای محل سکونت خود انتقال داده شدند.

,
,


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از معرفی 11 نفر از متکدیان متخلف به مراجع قضایی در سال گذشته خبر داد و افزود : 13 نفر از کودکان متکدی جمع آوری شده تحویل خانواده هایشان داده شد.

,
,


مهندس آرش رخزادی  اعلام کرد : 21 نفر از متکدیان جمع آوری شده در سال گذشته با توجه به اینکه معتاد بودند به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه