اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی قصرشیرین مطرح کرد:

بازدید بیش از 26 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری قصرشیرین

بازدید بیش از 26 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری قصرشیرین
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قصرشیرین از بازدید بیش از 26 هزار مسافر از شهرستان و جاذبه های گردشگری قصرشیرین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیروس ادیب در گفتگو با الوندخبر اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 266 هزار مسافر از شهرستان قصرشیرین و جاذبه های گردشگری آن بازدید کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  الوندخبر,

 

,

وی افزود: برپایی غرفه های صنایع دستی، سیاه چادرهای سنتی و عرضه محصولات لبنی و نان ساجی، شیرینی های محلی و بزرگترین سفره طبیعی هفت سین جهان همراه با اجرای برنامه های شاد و ساز و دهل از برنامه های ستاد استقبال از مسافران نوروزی در محل بوستان شاهد قصرشیرین است.

,

 

,

وی از استقرار راهنمای گردشگر در اماکن گردشگری قصرشیرین خبر داد و افزود: همه مقدمات لازم برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی در جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان فراهم شده است.

,

 

,

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قصرشیرین تصریح کرد: با توجه به آب و هوای مطبوع شهرستان در این فصل از سال و وجود آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی، گردشگران زیادی به قصرشیرین سفر می کنند تا ایام خوشی را همراه با خانواده خود در تعطیلات نوروزی در این شهرستان داشته باشند.

,

 

,

وی با بیان اینکه شهرستان قصرشیرین دارای آثار تاریخی زیادی است، افزود: کاخ ساسانی، چهار قاپی، نهر شاهگدار و کاروانسرای شاه عباسی از جمله آثار تاریخی شهرستان قصرشیرین است که همه ساله مسافران و گردشگران بسیاری برای بازدید از این مناطق در کنار دیگر آثار هشت سال دفاع مقدس به این شهرستان سفر می‌کنند.

,

 

,

 وی افزود: اکنون 13 هتل با 300 اتاق در سطح شهر قصرشیرین و منطقه مرزی خسروی قرار دارند که برای پذیرایی، اسکان مهمانان و مسافران نوروزی خدمات مطلوب اقامتی با قیمت مناسب ارائه می دهند. 

,

 
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قصرشیرین تصریح کرد: از این تعداد واحد اقامتی در مجموع یک هزار و 33 تخت دارند که در پی تعطیلی مرز خسروی اکنون تنها 3 هتل آن برای پذیرای از مهمانان نوروزی فعال است.   

,
,

وی افزود: هتل ها و مکان های اقامتی این شهرستان از درجه یک تا سه متغیر است و علاوه بر در اختیار داشتن امکانات مطلوب پذیرایی و اسکان با قیمت های مناسب خدمات ارائه میدهند.

,

 

,

 وی همچنین افزود: علاوه بر هتل ها و مهمانپذیرهای شهرستان، 111 کلاس درس توسط اداره آموزش و پرورش قصرشیرین نیز برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان مرزی تجهیز و آماده سازی شده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه