اخبار داغ

میزبانی شهدا در شب " لیلةالرغائب " از ورزشکاران همدانی/ آغاز سفر با حضور در جوار شهدای مدافع حرم

میزبانی شهدا در شب " لیلةالرغائب " از ورزشکاران همدانی/ آغاز سفر با حضور در جوار شهدای مدافع حرم
جمعی از ورزشکاران همدانی با فرا رسیدن سال نو و قرار گرفتن در آستانه ماه رجب در شب زیبای این ماه که به لیلةالرغائب موسوم است مهمان شهدا شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،مهدی بابایی فر رئیس بسیج ورزشکاران همدان از اعزام 200 نفر از ورزشکاران همدانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,

 

,

وی ادامه داد: ورزشکاران هر ساله به این مناطق عملیاتی اعزام می شوند و بسیج ورزشکاران سعی کرده است که در این امر جوانان را یاری دهد و متولی این برنامه ها باشد .

,

 

,

بابایی با اشاره به اعزام اکثر استان های کشور گفت: سعی داریم تا حد امکان از اکثر مناطق عملیاتی بازدید کنیم و از راویان فرهنگی برای این برنامه استفاده شده است تا ورزشکاران بتوانند حداکثر بهره را ببرند .

,

 

,

وی تصریح کرد: در ابتدای سفر کاروان ها با حضور در باغ بهشت همدان و متبرک کردن سفر خود برای شهدای مدافع حرم  نیز فاتحه ای خواندند و در کنار مزار آن ها حضور یافتند .

,

 

,

رئیس بسیج ورزشکاران همدان بیان داشت: اکثر خانواده های شهدای مدافع حرم همدان از جمله خانواده شهید بشیری ، خانواده شهید فانوسی ، خانواده شهید قهاری ، خانواده شهید توسی و شهید دارابی نیز در این کاروان ها حضور دارند و حالت معنوی دیگری به مراسم و سفر بخشیده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه