اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر:

تحقق اقتصاد مقاومتی باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود/تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی نشان دهنده ولایت مداری است

تحقق اقتصاد مقاومتی باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود/تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی نشان دهنده ولایت مداری است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر با تأکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود، این موضوع را بیانگر ولایت مداری و ولایت محوری دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین چهکندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر در گفتگو با کاشمربصیر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی در تعیین شعار سال های 1395 و 1396 گفت: یک سال از تأکید رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد مقاومتی در شعار سال 1395 گذشته است و هم اکنون در ابتدای سال 96 که شاهد تأکید مجدد ایشان بر این موضوع هستیم باید نگاهی به یک سال گذشته بیاندازیم و ببینیم برای تحقق این رهنمود رهبر انقلاب چه اقدامی انجام داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

وی افزود: هم مسئولان کشوری و هم مسئولان شهرستانی و نیز خود ما در خانواده های خود باید بررسی کنیم که برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه اقدامی انجام داده ایم و چه کارهایی هنوز بر زمین مانده است چرا که در این زمینه دولت وظایفی دارد و مردم هم وظایف خاص خود را دارند.

,

چهکندی با بیان اینکه انتهای سال گذشته و آغاز امسال معطر به عطر فاطمی و میلاد حضرت زهرا(س) بود تصریح کرد: شایسته است با توجه به اینکه سال های 95 و 96 که با نام اقتصاد مقاومتی مطرح شده است، معطر به عطر میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز نگاهی به سیره و روش آن حضرت داشته باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های مهم در زندگی حضرت زهرا(س) که امروزه هم به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند بحث ولایت مداری و ولایت محوری است و آن حضرت آنچه که داشت برای ولایت نثار کرد و آن همه سختی و رنجی که تحمل کردند و در نهایت به شهادت ایشان منجر شد همه برای ولایت بود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر ادامه داد: امروزه هم ما به موضوع ولایت مداری نیاز داریم و مسئولان باید بدانند ضربه ای که اسلام خورد به این دلیل بود که عده ای حاضر نبودند هزینه ولایت مداری و ولایت محوری را بپردازند و لذا عقب ماندگی های جهان اسلام به دلیل عدم تبعیت از ولایت بود.

,

چهکندی افزود: بعد از پیامبر اسلام(ص) که مردم از ولایت برگشتند تا زمان انقلاب اسلامی ایران دیگر حکومتی اسلامی با عزت و اقتدار به وجود نمی آید و اگر این نظام هم به وجود آمده است به این دلیل است که مردم حاضر شدند هزینه نظام ولایی را پرداخت کنند.

,

وی ادامه داد: امروز هم سخنان مقام معظم رهبری به خصوص در مورد اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک مطالبه عمیق مطرح شود و این مطالبه از مسئولان انجام شود که شما در یک سال گذشته برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه کردید و چه تغییر و تحولی را به وجود آوردید؟

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر تصریح کرد: همه ما اعم از مردم و مسئولان باید در کارنامه ولایت محوری و ولایت مداری خود نگاه کنیم که برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید و خواست رهبر معظم انقلاب است چه فعالیت هایی انجام داده ایم و بعد به خودمان نمره بدهیم و در سال جدید نیز که بار دیگر مقوله اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است کاستی های عملکرد خود را در این زمینه اصلاح کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه