اخبار داغ

به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز صورت گرفت؛

تصاویر جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد با کلاه نمدی در چشمه بلقیس+تصاویر

تصاویر جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد با کلاه نمدی در چشمه بلقیس+تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حوزه استانداری استان و جمعی از مسئولان شهرستان چرام از چشمه بلقیس بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حوزه استانداری استان و جمعی از مسئولان شهرستان چرام از چشمه بلقیس بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، ,

،استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار و شهردار ابتدا از باغ چشمه بلقیس دیدن کردند و از فعالیت های شهرداری در این باغ برای رفاه حال شهروندان و گردشگران تشکر کردند و خواستار توجه بیشتر به توسعه زیرساخت های رفاهی در این باغ شدند.

,

موسی خادمی همچنین به همراه مسئولان و مدیر میراث فرهنگی و گردشگری چرام از غرفه های صنایع دستی بازدید و از نزدیک با مشکلات و درخواست های این غرفه داران که بیشتر حمایت مالی و دادن اعتبارات لازم از سوی بانک ها برای توسعه دست ساخته ها و هنر خود برای تولید و فروش بیشتر بودند.

,

از نکات قابل توجه این بازدید گرفتن عکس یادگاری استاندار و مدیرکل حوزه استانداری  با کلاه نمدی بود

,

در دیدار چند ساعته که گردشگران اصفهانی و کردستانی این باغ متوجه حضور  استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان چرام فرصت را غنیمت شمردند و از نزدیک به بیان دیدگاه ها و مشکلات و درخواست های خود پرداختند و خادمی از مسئولان حاضر در این بازدید خواستار رسیدگی فوری به برطرف نمودن مشکلات و توجه به درخواست ها برای تامین امنیت و رفاه شهروندان و گردشگران شدند.

,

 

,

, ,

, , ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه