اخبار داغ

استاندار در جشن نوروزی بهمئی:

دولت به دنبال ایجاد نشاط و امید در بین مردم است

دولت به دنبال ایجاد نشاط و امید در بین مردم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشن نوروزی مردم بهمئی گفت: استقبال مردم بهمئی از این جشن نشان می دهد که مردم امید و نشاط می خواهند و دولت باید با حفظ ارزش های اسلامی زمینه نشاط را برای مردم فراهم کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، استاندار در استقبال باشکوه مردم بهمئی از جشن نوروزی در منطقه گردشگری «قلعه نادر» گفت: دولت به دنبال ایجاد نشاط و امید در بین مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، ,

جشن نوروزی با شعار «همدلی، امید و اعتماد مردمی» با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار شهرستان بهمئی و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه گردشگری «قلعه نادر» بهمئی برگزار شد.

,

 

,

, , ,

سید موسی خادمی در جمع مردم بهمئی با تبریک عید نوروز گفت: ایجاد شور و نشاط در بین مردم از برنامه های دولت تدبیر و امید بوده است.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استقبال مردم بهمئی از این جشن نشان می دهد که مردم امید و نشاط می خواهند و دولت باید با حفظ ارزش های اسلامی زمینه نشاط را برای مردم فراهم کند.

,

وی افزود: شهرستان بهمئی ظرفیت بالای گردشگری در بخش های طبیعی و تاریخی دارد که امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر صنعت گردشگری در این شهرستان باشیم.

, وی افزود: شهرستان بهمئی ظرفیت بالای گردشگری در بخش های طبیعی و تاریخی دارد که امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر صنعت گردشگری در این شهرستان باشیم.,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: این اداره کل آمادگی دارد در صورت همکاری مردم و واگذاری زمین به این اداره کل، در منطقه گردشگری قلعه نادر زیرساخت های گردشگری ایجاد کند.

,

محمود باقری افزود: در سفر رئیس جمهور به استان ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه گردشگری شهرستان بهمئی اختصاص یافت.

,

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بالای هنرمندان شهرستان بهمئی در زمینه تولیدات صنایع دستی، به دنبال ایجاد کارگاه های بزرگ تولیدی صنایع دستی در این شهرستان هستیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین این قول را به مردم بهمئی داد تا لباس محلی مردم این شهرستان را ثبت ملی کند.

,

باقری تصریح کرد: در سال ۹۶ تلاش می کنیم تا کارگاه تولید لباس محلی مردم بهمئی در این شهرستان راه اندازی شود.

,

وی ابراز کرد: ایجاد نشاط، امید و اعتماد مردمی از برنامه های دولت تدبیر و امید بوده است که در سال های گذشته تلاش کردیم با برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها هم آداب و رسوم مردم را به کشور معرفی کنیم و هم امید و نشاط لازم را در بین مردم ایجاد کنیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن بزرگ نوروزگاه به مدت پنج روز در شهرستان کهگیلویه به منظور معرفی احیای سنت های فراموش شده مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود که امروز چهارمین روز خود را پشت سر گذاشت.

,

باقری بیان کرد: در سایر شهرستان های استان نیز جشن نوروز با محوریت معرفی آداب، رسوم و احیای سنت های فراموش شده و معرفی آنها به گردشگران در حال برگزاری است.

,

بر پایه این گزارش، استقبال مردم بهمئی از این جشن به گونه ای بود که مسئولان استانی در ترافیک جاده دسترسی به قلعه نادر ساعاتی را معطل شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه