اخبار داغ

از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب؛

ادعاهای مطرح شده در تلگرام تکذیب شد/ از طریق مجاری قانونی برخورد می کنیم

ادعاهای مطرح شده در تلگرام تکذیب شد/ از طریق مجاری قانونی برخورد می کنیم
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ادعاهای مطرح شده در شبکه های اجتماعی علیه این اداره را تکذیب و از برخورد از طریق مجاری قانونی با مطرح کنندگان این ادعاها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب ضمن رد ادعاهای مطرح شده توسط یک کانال تلگرامی، گفت: جلسه ای با حضور یکی از مدیران موسسات فرهنگی و هنری شهرستان و شخص مدعی برگزار و در آن سوتفاهمات در مورد ادعاهای وی رفع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رضا شیخه با بیان اینکه فرد مدعی نیز در این دیدار عذرخواهی کرده است، اظهار کرد: پس از عذرخواهی طراح ادعاها، مدیرمسئول موسسه فرهنگی که در این دیدار حضور داشته از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب بابت پیشبرد و حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری نیز تشکر کرد.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه علی رغم این موضوع شخص مدعی از شانتاژ و کذبیات خود دست بر نمی دارد، افزود: به صورت مستند، پاسخ قانع کننده به وی داده شده است ولی آن شخص دست از شانتاژ و کذبیات خود بر نمی دارد و ان شاءالله بزودی از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در این مورد انجام می گیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

× انتشار مطالبی در زمینه تکذیب یا تایید یک موضوع از سوی ادارات مختلف،لزوما به منزله تایید یا رد آنها توسط زرین خبر نیست و زرین خبر صرفا منعکس کننده نظرات و تکذیبیه یا تاییدیه آنهاست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه